Monday, January 23, 2006

Quilting

Sekeda kita endang nemu aku bisi home business. Business aku di kumbai long arm machine quilting .. reti nya aku provide machine quilting servis. Aku rindu gawa ka diri empu ... enda kiroh enggau orang berebut nengah jalai tumu pagi, tambah mega tau gawa ngena baju tindok! Nadai orang meda tauka peduli! Heheh.

Tu gamal long arm quilting machine aku. Aku enda ngaga quilt ka orang, mina nyait quilt ti udah di tampong orang .. nyait ngena machine, awak ka nyadi pua. Aku bediri ba depan pala machine nya tauka ba belakang, lalu ngiring machine nya nitih ka pattern tauka nyait free hand, nitih pattern kedeka ati aku.


Siti view quilt ti udah di atur atas meja quilting .. di gulong ba bar .. 4 iti bar samoa.

Tu applique quilt di gaga siko ari customer aku. Perati ka jait ba background. Nya di jait aku ngena machine aku.

Tu gambar close up siti blok ari quilt nya tadi. Jait zig zag ba background .. nya utai di gaga aku .. free hand.

Tu quilt di gaga kawan aku, Shirley. Perati ka jait ba background putih. Nya kerja aku! :-) Nya ti di kumbai long arm machine quilting .. I am a long arm machine quilter!

6 comments:

  1. manah amai puteri quilt nuan..jeles aku..kemaia meh aku ulih ngaga baka enggi nuan nya...nganjung ke aku siti puteri hehehe...

    ReplyDelete
  2. ila meh aku ngaga ka nuan siti dara .. how about present nuan nikah ila? Ok? Heheh. Queen size?

    ReplyDelete
  3. yes that good idea..tq..haha..gaga amai aku sari tok..teka apa..aku nemu da nyimpan gambar dalam blog aku..waaaaaaaaa..happyyynya.....
    gambarnya just testing aja..hehe..

    ReplyDelete
  4. The quilt theme - music and singing....inspired by Margaret's ujang Lelingai?

    ReplyDelete
  5. Wow! wah!....
    Pama amat pengelandik nuan tok neh?
    Tusah ka ngiga indu rebak baru(termasuk aku) diatu begaga ka utai bakanya.
    Sayau meh nuan jauh...enda pia ulih belajar!

    ReplyDelete
  6. Desmond, the music themed quilt was not done by me .. I only did the machine quilting i.e. background stitching.

    Encha, enti kitai semak nadai gaga ga kitai enda begaga ka quilt sama sama. Aku sigi rindu ngajar orang ti ka belajar .. aku sempat ngajar ipar aku maya aku di Miri pun taun 2005 .. tembu siti queen size quilt.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...