Wednesday, July 09, 2008

Poco poco Bekikis Bulu Betis

Apin aku datai ba menoa Sarawak tu tadi, aku endang sigi kala ninga utai ti dikumbai orang poco poco. Mina aku enda nemu poco poco tu jako Indon! "Poko poko" ko aku nyebut leka jako nya. Iya ga kumbai aku nya jako Sepanyol!

Maya ka begawai ba rumah panjai tu tadi, bendar meh bala bepoco poco. Nemu amat ga bala indu ba rumah panjai. Alu bisi betanding meh bala.

Video tu diambi aku maya Patronal Dinner gereja St.Columba ujung bulan enam tu tadi. Tang lagu ti dikena bala bepoco poco lagu Bekikis Bulu Betis! Tau ga lagu nya dikena bepoco poco!



Kemari aku bisi meli dua iti CD senaman poco poco. Engka tak bisi asai ka eksesais ngena stail poco poco leboh aku pulai ka menoa kami di California tu ila! Bepeloh mimit pama meh! mrgreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...