Sunday, August 31, 2008

Ayam baru

Hari empat tu tadi, Doug bisi call aku ari ofis. Ko iya, "My mother wants to know if you'd like an iPhone. An early birthday gift for you." Entua aku dua iko nya benong upgrade phone saduai ngagai iPhone, alu nyangkung aku.

Ka ka enda aku iPhone?! eek Nya nyu baka ka nanya enti aku beguna ka kasut/slipar baru!! mrgreen

Of course I'd like an iPhone! An iPhone 3 G! Bedau bulih 2 taun hand phone aku tu diupgrade ngagai Motorola Razr. Nya pen entua indu aku ka meli nya ka aku.

Kemari iPhone nya datai ba aku ditu. Baka anak mit baru bulih ayam baru meh aku tu tadi! Nasib ga aku tu nemu ngena iTunes alu nemu reti utai ka "synching". Demalam maya aku ka ngetest iPhone aku, aku nguji call hand phone Doug. Nama phone nuan enda memuyi, ko aku nanya iya. Uji baru, ko iya. Mmm, nadai ga ninga phone iya memunyi.


Paduhal, salah utai ditekan!! Iya ga iPhone tu main touch screen. Tertegu lumur entua laki aku!! Memunyi telipun aku, heheh, entua indu aku ba phone. "Did you accidentally call us?" Heheh, yes!! Jam maya nya dah deka pukul 12 malam.

Entua indu aku alu nyerita pasal diri iya ka bekena ka magnifying glass macha utai ba iPhone iya. The prints are too small, ko iya. Maybe I need to change my glasses, ko iya ga. Nya meh aku ketawa, nyu ka rakah rakah aku ti ka ketawa, semadi nagang diri. Aku terbayang ka iya nerupong iPhone iya ngena magnifying glass sedangkan font size ba screen iPhone nya ulih diasoh besai agi!! Just tap twice or use your fingers on the screen!! Haha, nya meh iya ketawa, "I think I need to read my manual," ko iya.

Amat canggih endar iPhone tu. Mina dua iti utai aku enda puas ati pasal iPhone tu. Enda ulih ngena ringtones digaga diri empu unless lagu/music nya dibeli ari iTunes alu digaga nyadi ringtone. Enda berapa amat. Nadai meh aku ulih ngena ringtone "Sulu Injau" aku. Siti da agi, items ba iTunes - lagu, video, podcast etc, enda ulih didrag ngagai folders ba iPhone, enda baka ke ngena iPod.

Tang aku beterima kasih ka entua aku, laban kami sigi sama minat electronic gadgets! Kami duai Doug nadai mayar se-sen ngena hand phone kami, laban samoa utai tu udah ditanggung entua aku ba family plan iya. Aku enda nemu berapa ungkus plan iya nya, tang sangka aku dah bisi niki mimit laban kami tiga ka ngena iPhone bisi unlimited web browsinng ngena plan iya nya. Dulu agi ari nya, mina entua laki aku aja ulih ngena web browsing ba phone iya. Unlimited! Akai rindu endar aku nguji browsing internet ngena iPhone! mrgreen

Anang jeles, au? Bala kita ka apin belaki/bebini giga entua ngemanah enggi aku! lol

15 comments:

  1. aiseh... lawa eh. Ku ka ngiga entua baka enggi nuan nya

    ReplyDelete
  2. too late for me....wekkkkk!! tu padu utai ke ngerindang ati nuan pia, aduhai...aku baru ka meli hp!!

    ngelamatu nadai beguna ka jaku, tu Lydia udah masuk kolej, enggai ga enda ka nemu dini 'pendiau' ia....

    ReplyDelete
  3. hehehe.. bedau bc napsu ka nukar Atom O2 ku.. maioh mat jasa ya.. semina diatu bisi tukar2 ngena Samsung SGHX820 ku...

    tang aku dah jatoh chenta nggau Samsung Omnia... adoiii jatuh chenta lagiii..... :D

    ReplyDelete
  4. Ooooooo Puteri, nyamai amat bulih entua bakanya. Engka iya rindu bulih menantu manah baka nuan.

    Enti tekena ka menantu ka jai, anang iPhone, key chain enda dibeli. Hahahaha.

    Tu utai ka merindang ati iya paduhal...

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:16 PM

    Haha geli ati aku maca komen Flo..amai ga neh..enti entua jai key chain pan nadai meh ka meli.

    Sigi manah ga entua Doris..Aku salu ninga Blaine nusoi entua nuan manah..Puji Tuhan..berkat Tuhan ngagai nuan meh nyak ;)

    ReplyDelete
  6. aku jeles tok hahaha...betul nama utai ko flo nya

    ReplyDelete
  7. Grace, nadai gaga enda ngiga entua baka enggi aku! :-)

    lyana, suba mina Doug aja di-include ba family plan, tang about 3 or so years ago, aku di-include .. diatu 5 iko kami dalam family plan iya nya.

    coki, enti pasal hp aku tu sigi enda entu nemu, mina motorola aja ka temu aku, and diatu iPhone ... ooooiii canggih! Ila ma nuan meli Samsung Omnia nuan, anang enda nulis post pasal iya!!

    Flo, entua aku sigi endang orang ka murah hati, nadai kiroh masuk champur hal rumah tangga kami (not busybody lah), selalu nulong monetarily mega!! Heheh, sapa kita bisi entua meri kita duit?! Kasih amat enti tekena ka entua ti enda tebeli key chain ka nuan! Hehe.

    Debbie, sigi amat berkat aku meh nya! Enti sigi ati diri ngiga sigi enda tetemu!!

    dara, anang jeles! Heheh, agi bisi time ngiga! Haha.

    ReplyDelete
  8. auk amat lawa talipaun nuan nya hehehe preeeee agi dini endur ngiga. engai cakap aku pasal entua anang agi meri key chain munyi ko flo duit ti enda beribu-ribu sua ke anak sida tiap2 bulan agai sida kitai ke menantu jai nadai istilah entua jai menantu aja meh ke jai nadai pemanah munyi ko lyana uweeeeeeeeeekkkkkkkkk

    ReplyDelete
  9. Puteri, aku jamin udah bisi iPhone tu u will never look at any other phones ba dunya tu... ultimate sensational feeling nuan ngena nya.. baka aku diatu.... semina Omnia ketegal ya baka portable PC tang aku dah bisi PDA. hmmm.. nadai nafsu meda phone bukai... laban semua udah lengkap, lebih2 agi ulih synchro nggau PC jd pengawa ba opis baka ngadu diary nggau nyimpan contact numbers and files nyamaiiiiiii...

    anyway, congrats for ur new HP!! Ur MIL has picked the right phone 4 u!!!!!

    ReplyDelete
  10. Untung amai neh bulih ayam beri entua. Amai manah entua nuan Puteri.Nyau ka nyaup jako Andan amai, duit di beri anak sida tiap bulan, menantu agi ga dipejako. Enda berapa.

    ReplyDelete
  11. waseh...
    congrats!!
    am still not yet gila ka nukar hp
    asal bisi basic to receive and make calls and sms dah cukup

    ReplyDelete
  12. Anonymous7:49 PM

    Hi Puteri, nyak ayam baru nuan neh, mat canggih nge nuan neh, bisi ku mada ba kedai tang mar amat billing ia laban ku ke baru meli handphone. Tusah gak menua Canada tuk meli telefon terus enggau nombor lalu kontrak setahun dua tahun enggau tiga tahun. Nge aku mentua meh meli, kononya meli tang actually ngena nama ia, orang ke ngena nya aku, laban aku ke ukai permanent residen ba menua orang diatu ah. Pei bendar nuan ngacit ke iphone neh, nyak ku madah ke Brett pasal iphne nuan nya, ia enda kala meda gak ko ia cisss P.Ramlee amat gak ia nya.

    ReplyDelete
  13. Anonymous7:50 PM

    Oh ya no telefon aku Puteri 1-780-299-3605
    sms aku meri aku no telefon nuan send ngagai email laban aku kekadang enda check blog. bahayeee.

    ReplyDelete
  14. Anonymous7:50 PM

    This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Coki, siti aja kurang ba iPhone .. nadai video capability!! Mina bisi camera aja. Tang puas ga ati, eh, utai preeeeeeee! :-)

    Andan & mama doyee, amat enda berapa enti udah diberi duit agi ga dipejako!

    mamabelian, amat munyi ko nuan, enti agi useful dikena nadai guna ga nukar! Enti diberi, enggai ga nulak neh! Heheh.

    Cuthess, nuan ga tau sms aku. Ditu sms mar agi ari call!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...