Tuesday, November 24, 2009

DWTS Finals

Aku sigi rindu amat meda program Dancing with the Stars. Ba season sekali tu aku nyukung Donny Osmond (teen idol zaman aku!) lalu demalam episod finals. Malam tu lagi finale, lalu kitai deka nemu sapa pemenang iya.

Enti dibanding pengelandik betanda enggau celebrity bukai, baka Mya, Donny sigi alah. Tang demalam Donny bulih 30 mata (perfect score) ba tanda freestyle. Amat rindu endar aku meda tanda iya nya.



Aku mina ngundi ngena lumur siti telipun. Each phone number is limited to 5 votes. Aku bisi 3 iti lumur telipun ba rumah aku ... arrrgggg, udah ka ngena siti lumur, lumur telipun kena ngundi Donny selalu aja busy. Udah nya alu enda ingat agi aku telipun laban mina setengah jam aja lumur nya dibuka. Arggghhh. Geram amat aku enti Donny alah malam tu! mrgreen

Aku enggai dikachau ma jam udah pukul 9.00 malam tu lagi! Meda finale Dancing with the Stars, you! You go, Donny!


Puteri's Signature

1 comment:

  1. Anonymous5:36 PM

    sama meh tua aku pun nyukung Donny, mya pun tang pendapat aku kelly nya stiff amat she is dancing like a tool. enti ia menang enda ku nemu agi, engka laban publisiti apai ia or peminat tambahan ari UK.
    cuthess

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...