Saturday, October 09, 2010

Promo: Our Book Project



Apu, Vernon, ni enda senga idung pangan macha kelangkung nuan ba blog nuan nya! mrgreen

"probably the most widely read Iban blogger in the world"? Heheh, enda nemu amat ke enda tang siku dua orang ti selalu sangkai ba blog aku ditu kiraka udah pama! wink Terima kasih ngagai kita ti rajin ngetu ba ruai aku tu!



Ditu aku ka mai kitai semua sama bela nyukung enggau wang ringgit pengawa Vernon ti deka nyelak bup pasal jerita kitai Iban. Pengawa iya tu tau dibacha enggau silik ba blog Our Book Project.

Pengawa nyelak bup tu ukai semina tembu ba bup Vernon empu. Barangsapa ti deka nyelak bup pasal jerita Iban ngena jaku Iban/English dudi ila tau mega nerima sukung ari tabung ti udah ditumbuh ari pengawa Our Book Project.

Aku bisi endar pengarap ba pengawa tu lalu ba penemu aku, prujik bansa tu mina tau mujur enti lebih mayuh kitai Iban nyukung sereta bisi meda penguntung ari prujik bakaka ditumbuh Vernon tu.

Enti ukai kitai Iban nyukung pengawa bansa tu, ari sapa agi?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...