Thursday, April 12, 2012

Ujung Minggu Musim Easter



Ujung minggu tu kemari kami menyanak bisi nemuai ke Los Osos. Bala anak berengkah kemisi seminggu musim Easter ga ujung minggu nya. Kami menyanak sigi rindu nemuai kin taja burit asaika kempis bai duduk 5 jam setengah nepan kerita.

Gaga amat bala anak diberi ini saduai sebakul siku sida ruti enggau cokelat.  Saduai ke gap endar gamal ba gambar atas laban ti ka nurun sembiang.  Aki ini saduai datai ngambi saduai laban kami duai Doug enggai enggau.  Ka relek aja hari minggu nya, tang maya tengah hari betemu ba restoran ga kami.

 

Tu neh gamal utai ke diorder aku ba restoran Vietnamese tengah hari nya.  Salad buah rungan puda enggau undang.  Nyamai ga asaika salad nya.  Tang enda bulih 2 jam udah nya engkeriuk baru perut aku!  Enda berapa endar ga nya!  Enda lama perut aku nginjin sida salad buah rungan puda!!


 

Tu siti kebuah aku gagit amat ka nemuai ke Los Osos ujung minggu tu kemari!  Ngambar sida bunga babas ba bukit di Los Osos din.  Akai, tak geram diri aku meda pemanah bunga babas!  Endang dianti aku ninting taun sida bunga babas ti tumbuh maya musim bunga ba menua kami ditu.


 

Sapa kitai enda rindu meda pemanah gamal bunga baka tu?  Bunga tu mina pansut maya pun musim bunga. Udah nya nadai meda sida agi.  Nya meh enda tau dibuai peluang nemuai ke Los Osos maya musim bunga!

Au, naka tu aja cherita aku sekali tu.  Minta ampun laban buruk endar tulang update blog! redface

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...