Monday, March 13, 2006

Temuai

Minggu tu aku bisi temuai. Nadai entu bisi hari ka nunga computer serta betulis ka blog.

Pangan aku nya ari Miri suba tang diatu udah pindah ka Kuching. Iya ka California nganjong menyadi laki iya pindah. Ka samoa anak menyadi iya tu diau ba menoa kami ditu .. 3 iko ba California siko ba Nevada. Meda anak iya ditu magang, bini pen udah lama nadai, ka ga iya pindah kitu bai bala anak iya. Anak iya ka tuai sekali udah nyadi rakyat orang ditu nya ulih sponsor apai iya migrate kitu.

Hari enam tu tadi kami bisi ka mai pangan aku ka Celtic Faire tang ko weather forecast, hari enam ba endor Faire nya ujan serta bisi snow. Meda nya baka nya, enda kami nyadi nurun .. pedis berangkut ka anak ngelaban ujan.

Lemai kemari udah pulai sembiang kami duai berengkah ngaga quilt siti ka iya. Ari taun 2004 kutai iya bisi ngasoh aku ngaga quilt ka iya, heheh, alu ga enda! Orang udah nagih ka pen enda, gaga dia meh quilt!

Sahari tu lagi, kami duai ka shopping. Ka ngiga sekeda perengka ti enda chukop kena ngaga gelik marik crystal. :-) Dua pasang antin crystal udah tembu di gaga.

So what else is new eh?! Tiap iko pangan aku ti bisi nemuai ngagai aku endang sigi bisi mai gelik tauka antin pulai!

Rindu ga aku bisi pangan aku ditu .. bisi ga orang enggau beloyar bekenang ka bala pangan ti agi di Miri din. Bekenang meh ga bala sida ka rebak apai indai kami ti udah nadai. :-(

Ngarap ka lebih mayoh meh bala pangan aku ari Sarawak ulih datai nemuai aku kitu ila.

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Sorry the previous komen git typo... i was asking if u r going places?

    Did my cousin contact you? Her name is Magdalene and she is in Austin Texas now. Baru last week ia ke US.

    ReplyDelete
  3. Hmm, nadai udah nerima rita ari cousin nuan. Arap ka iya ngontact aku meh .. ingin bekelala enggau bala Iban ti bisi di US ditu.

    ReplyDelete
  4. Oops, baru meda msg ba chatbox!! Ok, ila aku nulis email ngagai iya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...