Monday, June 19, 2006

Makai Malam

Demalam kami menyanak bisi nganjong diri keluar makai kena ngintu Hari Apai. Ko jako ka makai steak tang leboh datai ba Texas Roadhouse kami meda orang agi mayoh nganti dia, kami alu nganjong diri ka restoran cina.

Ba restoran cina pen mayoh orang tang agi ga bisi alai dudok. Bisi orang kawin ga dia tang sida mina ngena separoh ari restoran nya.

Akai balat ga penginggar bala sida ti ngerami orang ti kawin nya. Ni ka bepangkong ka gelas, ni ka bekaraoke meh dia. Bingong aku ninga. Tang Duncan rindu endar, betunda ka orang belagu meh iya, betempik ka jari ma ninga orang betempik ka jari. Haha.

Enti lauk di order enda nyamai sigi sendat rekong makai, tang laban lauk nyamai endar, tau ditat penginggar bala ti rami dia.

Nya aku bepikir, bala orang cina, ukai bejai ka bansa sida, sigi sebaka dini aja sida diau .... sigi inggar ma udah begempuru! Heheh, bala Iban enda baka nya ga? Lebih agi inggar ma udah palau! Haha.

6 comments:

  1. selamat ari apai ngagai apai tuai nuan...aku setuju enggau nuan puteri...bansa org nya nang bingggar..kitai iban binggar maia palau..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih ..

    Heheh, sigi amat inggar bansa sida nya! ;-)

    ReplyDelete
  3. Guruh, enda kelalu mit font peda nuan ba blog aku tu? Ko dara, kelalu mit, enda ulih di baca. Nya aku nyangka bisi problem ba iya dia, laban everything looks normal ditu.

    ReplyDelete
  4. Selamat ngintu father's day mega (belated mimit)...
    kami nyambut tumu sehari (hari 6) laban ka pulai ngetas ulit ke rumah panjai lemai nya.My sis & I surprised Dad with a hearty meal and cake & hadiah. :) hehe...
    Cara kitai mantai ka pengerindu serta terima kasih kitai ngagai apai indai :)

    Font ok ja peda aku. enda nemu org bukai meh...

    ReplyDelete
  5. wah chris, gaga endar apai nuan bisi special meal and cake for father's day!

    Ok, manah nuan ulih confirm font aku ditu ok .. nyau ka tukar da template .. enggai nyadi ma utai enda ulih dibaca.

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:08 AM

    hahaha .. ketawa lok ar ..

    sumtimes the noise makes selera makai pun nadai ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...