Thursday, March 15, 2007

Kuih Keria

Baru iya nguji ngaga kuih keria.



Tu resipi iya. Click gambar enti ka meda iya besai agi.



Maya aku di Miri ujung taun tu tadi aku bisi meli bup Periplus Mini Cookbooks dikumbai Kuih Asli Malaysia. Rindu endar aku meda gambar kuih dia! Heheh. Baru iya meh aku nguji resipi ba bup tu.

Kuih Keria aku nya tau dikenyadi eh! Patut ditambah agi tepung laban maya aku ngaga lubang iya dough nya agi lekat ba batang senduk. Enda kira, abis disapu aku kuih nya, mina ninggal berapa igi aja ka Doug! Heheh.

Ila aku ka nguji ngaga Serimuka, Kuih Koci enggau Kuih Talam Ubi.

7 comments:

  1. puteri...lapar o...pagi2 muka blog nuan terus meda kuih..pia meh ma ngaga kuih ke manduk lauk ka serta ke sekali resipi ya ulih nunda..hehe..aku baru jak abis nulis resipi kuih keria nuan nya...aku suba maioh buku resipi semua bisi tang dah abis angus so aku diatu mina ngumpul resipi ari internet aja hhuhu..bestnya duncan n denice bisi mami rajin nyumai...

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:18 PM

    baka donut kuih koria nyakk

    ReplyDelete
  3. Dara, sigi lapar ma meda gambar kuih! Nya lah alu ka nguji. Au, ila ma aku ngepost pasal pemakai aku post resipi iya sekali!

    Amat baka donut gamal iya, mina iya ngena ubi randau/keledek.

    Pagila aku ngaga corned beef in guinness stout!!! Ooi, bedau dipandok udah meliur aku!

    ReplyDelete
  4. Nya lah Roy, nama kuih keria pen baru iya aku nemu. kuih gelang ngena ubi randau kah? Engka nama bukai iya meh nya!

    ReplyDelete
  5. haha..kue gelang nya...nyamai mat kue nyak..ama dah nyingkau sekali udahnya ukai sekali agik nyingkau abis lengis kue nyak...hihi..lapar belama macha blog nuan...haiya..!!

    ReplyDelete
  6. amat munyi ko roy, ko mami ku kueh gelang nya ;-p

    ReplyDelete
  7. Kuih gelang enggau donut sama gamal tang kuih gelang/keria ngeria ubi randau.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...