Sunday, December 09, 2007

Selamat Hari Krismas

Sekeda gambar diambi malam hari lima sebedau kami mupok ka Christmas concert sekula sida Denice enggau Duncan.

Siti ari gambar tu deka dikena kami ngaga Christmas card. Kami alu apin ngirum Christmas card ngagai orang taja udah belaboh nerima ari kaban belayan enggau ari pangan semak.








Duncan mina ulih ngetat diri digambar enda lama. Udah nya enggai agi, merengut moa, bekachau ka Denice maya kitai ti ka ngambar iya. Abis nadai terang gambar diambi laban ka enda ulih jenoh!

Christmas Concert


Denice saduai Tara.

Duncan, Denice enggau Gavin. Ko Denice, "I want to marry Duncan and Gavin."


Amat enda puas ati aku. Nadai manah siti gambar diambi maya concert. Kelalu jauh.


Duncan enda nemu leka lagu tang enggai enda enggau orang belagu. Rauh rauh ngapa meh iya dia! Enda panjai concert nya, mina 15 minit aja. Hehe, mina bala apai indai, bala aki ini, enggau bala menyadi aja ti meda. Bendar ga bala apai indai ngambi video enggau ngambi gambar bala anembiak ti bediri ba pentas din.

Taja concert nya enda panjai, rindu endar ga meda sida anembiak.



10 comments:

  1. Puteri... I want to marry Duncan also... sigat amat anak bujang nuan nya deh... sayau enda serambau..heheheh...

    ReplyDelete
  2. Haha, Grace, enti serambau nadai aku enggai nerima nuan, Grace! Sigi ka aku ngiga indu Iban ka mereti nyadi menantu aku! Isshh, lagi pedis begulai enggau menantu mem! Haha.

    Siko anembiak benama Elena, madah ka parents iya, "Duncan is my boyfriend!" Haha, ketawa sida apai indai iya.

    ReplyDelete
  3. nyo bujang nggau dara Denise suai Duncan, naaaahh pengelama aku nda lepak ba blog nuan. maioh endar pengawa ku wai ba ofis. nganti sida cina apin mega masang Streamyx ba rumah enti nda lantang ndar aku be update ke blog. i miss blogging

    ReplyDelete
  4. Au, ah nyo bujang enggau dara anak aku. Nuan ti lamo endo ngetu ditu! :-)

    Namo kebuah ngelubah nyo bulih steamyx ba kito dio?

    ReplyDelete
  5. Comel amat gamal anak-anak nuan tu Doris...

    ReplyDelete
  6. comel amai bala anembiak!!Duncan enggau Denise makin cantik and hensem..heheheh..

    ReplyDelete
  7. Jo,

    Lama nuan enda nyenguk kitu! Merry Christmas to you and your family. Kirum salam ka parents nuan!

    ReplyDelete
  8. Pat,

    Hensem and cantik? Peda acuan dulu! Kekeke!

    ReplyDelete
  9. Puteri, your kids are sooo ADORABLE! Gatal jari aku ka nyubit kuyuk duai ya :D Hehe

    ReplyDelete
  10. Hehe, Sudan enti nuan nyubit kuyu saduai, ringat saduai lagi! Why you hurt me, ko saduai lagi! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...