Saturday, January 19, 2008

Promo Blog Baru


Flo, nama kangau iya ba blog, indu Iban-Kayan berasal ari Bintulu. Diatu iya benong gawa serta belajar ba Aberdeen, Scotland.

Flo baru numboh blog jako Iban lalu aku mai kitai bela ngabas blog iya. Aram meh kitai ngelink blog Flo ba blog kitai lalu sama sama nemuai serta ninggal jako peransang ba blog iya din.

Sangka aku, leboh kitai macha utai ka ditulis Flo, kitai deka teperindang macha pasal pendiau iya ba menoa Scotland serta leboh kitai macha pasal pemansang bala kaban iya ti diau ba menoa Malaysia.

Aram meh kitai bela meransang bala kitai Iban betulis ngena jako asal kitai awak ka jako Iban lebih agi ditemu orang ba dunya siber tu! Ooooo ha! mrgreen

11 comments:

  1. Wah. Thank you so much for the promo! Rindu ga nulis dalam jako Iban tu. Mencabar minda ko orang Melayu hehe...

    Laban ka selalu macha utai tulis dik Puteri, berunding kediri ga aku 'ulih ka aku nulis dalam jako Iban?'. Dah la bejako Iban enggau sida Apak & Mak aku enti online sekali aja dalam dua minggu. Nganjong SMS pun bejako orang putih kadang2 kami, aiyo...

    Ngidup ka jako Iban dalam diri empu la tu lebih kurang... ;)

    Thanks once again!

    ReplyDelete
  2. Dor, oo nyau udah nambah tubuh bala kami ari Bintulu enggau urang blogging neh. Flo tu sama sekampung enggau kami, sida diau ba Tg Batu area mega. Apai iya ke Iban. Sida sama gerija enggau kami & indai iya active ba church work, nyadi one of the cell group leaders.

    Legi nemuai ngagai ruai nuan endu Flo.

    ReplyDelete
  3. Flo, you are welcome!

    Enti dah kelalu lama diau ba menoa orang and hardly anyone around to speak the language with, ngumba ko orang ila, ma enda nemu jako asal diri empu agi! Heheh.

    Bisi aku promote blog nuan ba Rumah Dayak forum! :-) Install the Feedjit widget on your blog so you'll know who your most recent visitors are.

    ReplyDelete
  4. Rita,

    Ngelala sida Flo sebilik nuan pia? Endang aku nyangka kita move in the same circles in Bintulu? Mesai ni ga menoa Bintulu neh! :-)

    Manah amat enti penyampau tubuh kita ke ari Bintulu nyau betambah ba blogosphere! :-)

    ReplyDelete
  5. Ha ha nya meh nyamai menua mit, nemu who is who. Tambah bala kitai Iban ditu close knit community, kelebih agi ke sama gerija laban kami bc mayuh cell groups, siti genturong pendiau/housing bc cell group and maya pengawa gerija baka jumble sale, seminars, ngintu pemati etc begulai ngereja pengawa.

    Bala anak kami begulai sekula, sunday school, church choir, altar servers. Bc bala anak pangan aku ke bukai ari Bintulu ba UK din tang enda masuk enggau kitai blog dlm jaku Iban (Joo & Ojack).

    Ila ngasuh bala anembiak bukai blogging.

    ReplyDelete
  6. Hi Aunty Puteri,

    Amat mit dunya. Ngelala aku Flo deh. Yay, tambah siko da agi blogger Iban. :)

    Teringin gak sama ka berblog dalam jako diri empu, but siti blog pun umbas ya. Pedih dirik ka ngiga idea pasal utai ka ditulis.

    ReplyDelete
  7. Rita, sigi baka kitai diau menoa mit! Esp enti active in church, anak sama sekula .. :-)

    You know Nadzirah Zen, right? She is in Indiana now. She was in Arts 2, at Tg, and worked at SMDS, before she married her American husband.

    Iya meh ke enggau aku bejako Melayu Sarawak ditu! Kdg2 kaju aku, bisi pansut jako Iban ma kami duai udah beloyar ba phone! Haha.



    Daphne,

    Tau ga nulis ngena jako Iban every now and then ba blog English nuan! Kena muai pengelengau!

    Ni jauh alai nuan diatu ari Aberdeen? Padah ka Flo, who knows you two can meet up!

    ReplyDelete
  8. Hi Dor,

    Au, ingat aku ka Nadzirah Zen. Suba kala aku betemu enggau iya ba Bintulu maya iya gawa enggau SMDS. Kirum salam ngagai iya enti nuan betelefon enggau iya ila.

    ReplyDelete
  9. Au, ila aku ngirum salam ngagai iya.

    Kemari dah aku ka call iya, alu ga enda! Lebih 2 minggu kami duai nadai beloyar!

    Iya gawa di Indiana din, enda baka aku! Haha, mina goyang kaki aja diau rumah muai jam nunga computer! :-)

    ReplyDelete
  10. Aku enda entu ngelala orang ba Bintulu. Bala sida Mak & Apak aku ka glamer. Hehe.

    Enti orang disebut nama pun selalu begaru ka pala aku... Apai sanu indai sanu... udah ninggal ka Bintulu ari tahun 1999 laban belajar enggau kerja, pulai sekali dua setahun.

    Enti betemu ba gerija ngelala gamal aja, tang bekangau ka nama... FAIL!

    Anang enda negur enti bepeda ka pangan diri ila kitak orang Bintulu dia!

    ReplyDelete
  11. Flo,

    Ila bekelala enggau orang nuan, enggai ka kumbai orang ngumba ila! Hehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...