Thursday, February 24, 2011

Nemuai ke Arizona



Pun bulan tu tadi kami menyanak bisi nemuai ke Arizona. Sida entua aku mai kerita kin, lalu kami menyanak nepan bilun. Penyauh Phoenix ari Sacramento mina sejam 45 minit. Kebuah kin laban ti ka betemu enggau menyadi entua indu aku ke tuai sekali, alu ngambi video iya nusui maya iya ke gawa dalam kapal perang musim perang dunya ke dua suba. Doug enggai enda ngasuh bala anak betemu enggau uncle iya laban makin enda mayuh agi sida tu ti agi idup.



Lebuh ke ba Arizona, kami sempat ga bejalai meda menua. Siti ari alai ti di gagai kami iya nya Japanese Friendship Garden di Phoenix. Enda entu besai tempat nya tang rindu ga aku ngambar utai ke bisi dia. Bala anak rindang diri meda ikan koi ba pegung dia.



Asa endar ati aku laban ti ka meda cactus bebunga ba Desert Botanical Garden di Phoenix. Apin maya iya bebunga maya kami ka bisi nemuai kin! Arizona tu sigi menua desert ... rangkai, alu mayuh macham cactus ti idup di menua nya. Gambar ke ba atas sekali, nya meh gamal menua Arizona dipeda ari langit. Nadai gadung utai dipeda.



Siti ari utai ti rindu amat meda ba Desert Botanical garden iya nya meda pemesai cactus Saguaro! Nya baru tinggi enggau besai cactus tu. Alit endar ati aku meda burung tau inggap ba cactus ti beduri!



Hari ke penudi kami din, entua laki aku enggau kami duai Doug bisi ngagai Boyce Thompson Aboretum. Kiraka sejam penyauh alai tempat tu ari hotel kami. Rindu endar aku meda cactus Saguaro tumbuh sepemanjai jalai ti dipansa! Bakaka ditanam!

Bulan baru tu ila, enti nadai penanggul Doug bisi kemisi seminggu. Kami menyanak bisi ati nemuai ke Washington DC. Arapka hari maya nya ila enda entu chelap iga! Iya ga agi musim chelap!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...