Monday, December 05, 2011

Cherita Pun Bulan Dua Belas

Hari beganti minggu, minggu beganti bulan, bulan beganti taun. Nyau enda berasai, meda nyau udah bulan dua belas, taun pen nyau ka abis!


Musim gugur

Hari ba menua kami ditu udah mupuk chelap taja agi musim gugur. Aku enda sedar penyelap hari demalam, tekenyit pagi tadi meda rumput burak laban embun meku. Nadai penyadi meh kantuk entekai - mati magang laban penyelap hari. Sahari tu aku sempat ngumpul entekai puda, ambi ke lauk.


Makai ais krim mochi

Hari enam tu kemari aku ngintu hari pengada. Lembau nyebut penyampau umur ... enti gawa for Malaysia, berapa taun aja agi tinggal udah tau penchen! Kami menyanak nganjung diri makai lemai ba restoran Jepun enda jauh ari rumah kami. Bala anak nemu endar madah ngagai tokey neo kami ngintu hari pengada aku. Udah kami tembu makai, mupuk kami ... berapa singkang aja ba luar restoran ninga tokey neo ngangau, ngasuh kami tama makai ais krim mochi! Lapa deh, nadai ka muai peluang, beguai kami menyanak tama baru!


Prujek Ngait

Meda hari nyau mupuk chelap ngerajin ka diri aku begaga ke scarf enggau tupi. Naka iya ke ditemu aku laban ti enda entu nemu iga ngait. Pattern mayuh alai bulih, nyamai ngiga iya ke muntang digaga alu iya ke jampat tembu. Tau dikenyadi sida scarf enggau tupi digaga!


Christmas Mood

Gagit amat bala anak ngias Christmas tree taun tu. Aku mina ngantung api, semua utai bukai digantung bala anak magang.  Tau endar saduai dikenyadi taun tu!  Kayu Christmas, baka selama ulih kami meli ari Boys Scouts.

Lemai hari enam tu tadi kami menyanak sempat meda Christmas Parade ba menua Galt ditu. Lebuh kami datai ba simpang ti alai kami selalu meda parade, parade pan udah mansa! Nyau meh kami ngipa parade nya nikal ke alai sida berengkah. Nyu nadai orang agi meda ba pengujung parade. Hari chelap amat lemai nya, bala orang mayuh udah ngipa tumu maya sida baru berengkah. Enda ga lebu nganti, puas ati bala anak lemai nya.

Bah naka tu aja sekali tu! Arapka tulang enda malas update blog tu ila! mrgreen

3 comments:

  1. aku paling rindu meda christmas ba menua ktk din..hehehehe....

    ReplyDelete
  2. Nemuai kitu, Flo, maya musim Christmas!

    ReplyDelete
  3. best ^^. lawa tupi ke dikait d nyak... baka mami ku gak d... gila ngait... mami ku,beg kala dikait ia ke aku kelimpah ari sarang tisu, slap meja/bangku/ jemari... agi dikena ku beg ke dikait ia sampai ke saritu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...