Thursday, April 06, 2006

Banjir

Lemai kemari kami bisi nurun ka pasar Lodi. Ka bilok ngagai jalai ti selalu di tengah kami, tang enda ulih laban udah di block .. banjir kenu, tang nadai ga meda ai dia. Ka pen enda nyau mansa downtown Galt dulu sebedau nuju jalai besai. Enda puas ati Doug, agi ga iya ka nengah jalai ti di tutup .. limpang meh kami ari jalai besai.

Apu, nya baru meda ai ba jalai! Sungai ti di kumbai Dry Creek, nadai kala aku meda ai dia, tang sekali tu, endang penuh ai sampai ka ngampoh golf course semak dia. Ni enda 10 hari beturut turut hari ditu ujan. Orang bukai bisi ga nengah jalai ti ditutup nya, kapa sida peduli pasal sign ti enda ngasoh nengah jalai nya! Heheh, laban kami ti ngena pick up truck nadai ngawa .. ai ba jalai nya agi ulih di tengah, kereta biasa pen agi ulih nengah.

Udah kami pulai ari Lodi, ai ba jalai dia nyau udah surut. Jampat iya surut laban kemari nadai ujan. Sahari tu baru iya nadai ujan. Sebelah rumah kami ditu endang mayoh endar ai betakong.


3 comments:

  1. im no 1..hehhe..
    apu banjir pia...dikuching jarang ujan panas..enti enda panas/ujan pen angat amai asai aku haba kenu..enti dah ujan mesti lebat dikuching ditu serta ribut kuat..takut ga ma ribut...

    tumpang: puteri nadai ngaga quilt baru ka..kemari aku bisi terbuka ka blog siko ari US(indu indon) manah2 qult gaga ya baka enggau nuan..pua aku lalu bedau tembu hehe..

    ReplyDelete
  2. Yes, you are first! Haha, suka nye dia!

    Banjir amat kami ditu .. aku enda entu nemu taja bisi meda ba tv enggau ninga ba radio, enda nyangka nya semak kami ditu pen baka nya. Selalu ujan, snow pen tebal ba bukit, udah nya ma lela' turun ka sungai .. ai ba sungai besai endar.

    Nadai aku ngaga quilt baru since aku ngaga ka kawan aku, Catherine. Bulan baru aku ka ngetu enda lama ngaga enggi orang. Lelak sepi aku .. ka rest enda lama .. ka ngaga ka ipar aku, ka anak kawan aku .. also ka aku empu.

    Anak aku sakit, seminggu udah, enda entu ulih gawa laban saduai. Malam udah saduai tindok, aku gawa enda lama, tang aku enda rindu gawa malam laban udah lelak by then.

    ReplyDelete
  3. o..tedah kasih seduai neh..ba ditu pen balat nembiak renga enda nemu engka musim ya kini..arap ke anak2 nuan jampat gerai..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...