Sunday, April 09, 2006

Red Robin

Red Robin Restaurant

Hari lima tu tadi, udah kami pulai ari klinik nganjong bala anak berubat, kami bisi ngetu ba restoran Red Robin. Sekumbang restoran tu di buka ba Elk Grove, enda jauh ari klinik alai bala anak berubat, kami nadai udah kala nguji restoran tu. Aku mina dua kali aja kala makai ba Red Robin dibai entua indu aku, Red Robin ti enda jauh ari alai iya diau.

Menu restoran tu endang menu Ameican .. burgers, bisi ga seafood mimit, tang samoa bansa ka di goreng enggau tepong. Aku enda berapa rindu makai burger tang enti burger nya di gaga fresh, ka ga aku makai .. baka sida MacDonalds, Burger King etc, nya aku enda rindu.

Aku ngorder kerang enggau kentang goreng (clamstrips and fries). Tu iya gamal iya:

Kerang goreng enggau ubi kentang goreng

Doug ngorder gourmet burger ...Whiskey River BBQ burger. Bisi aku nyepi, nyamai ga asai iya.

Whiskey River BBQ Burger

Bala anak di perindang enggau crayons enggau coloring sheets. Tu utai di kerindu aku ma makai ba family restaurant .. endang selalu bisi utai di beri kena ngerindang bala anembiak.

3 comments:

  1. nyak ya...gambar utai dempa baru...nang sigi ngasuh lapar jak tiap kali meda blog nuan..ila meh aku malas kak aku mantai ka nuan kasam ensabi, manuk lulun, buah maram, buah mawang, upak, tubok enggau mayuh macam utai dempa bukai ka bisi bak swk ditu...

    ReplyDelete
  2. apu, anang bakanya jang!! Meliur aku meda gambar sida kasam ensabi, sida manok lulun, sida buah maram! nah, betulis pasal nya dah ngasoh aku meliur! haha

    ReplyDelete
  3. ndak ngawa nuan pulai gawai tok...makai puas2 utai dempa kitai...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...