Sunday, January 28, 2007

Bemain Dalam Salji




Baru iya meh tu Duncan saduai Denice meda snow. Naka pengaga ati saduai ulih bemain dalam snow. Alai saduai bemain nya dikumbai Cisco Grove ba atas bukit din, bisi 2 jam ari rumah kami. Taun tu nadai entu mayoh snow. Snow ti alai saduai bemain nyau udah kering, sekeda tempat udah nyadi ais ... lichin endar. Semadi nadai meh nya!

Anak orang endang bisi perangka kena bemain atas snow, tang saduai ngena kerupik carpet enggau papan! Heheh, nadai bisi ngetu meli utai kena saduai nepan enggau belanchar atas snow. Nganti saduai nyau besai agi ila, baru tau bemain enggau utai menyana agi!

Musim chelap taun tu kami kurang ujan enggau snow ... mansi ka taun dulu, kelalu bangat ujan! Tang maya kami ba Cisco Grove bisi ga snow turun ... anang enda aja turun laban ka bisi awan tebal atas langit din. Enti bangat amat enggai ga nyadi, enda ulih pulai kami! Hari pen udah petang maya kami pulai.

Nya pen udah pama, bala anak ulih meda snow serta bemain mimit dia.

5 comments:

  1. Rindu meda gambar diak.
    Ni meh maia aku tok bisi peluang ngasai penyelap & main Snow :-p

    ReplyDelete
  2. Simpan aja duit, Mac. Chukop ka tambang pama meh laban ti nuan ngusong aku, anang irau ka alai diau enggau makai!

    Agi aku dara suba, sampai 2-3 taun nyimpan duit baru ulih mindah overseas! Mit endar ga gaji aku kelia! :-( Asai kitai bisi target, bisi pengeran ati, samoa ulih tercapai!

    ReplyDelete
  3. nya meh sist'
    pama diri tudah aku tok ngidup, nyekula, bekerja kena ngidup ka diri ba KL.
    sigi pama kediri laban enggai alah singkang ari org bukai.
    nti dipeda ba blog aku sigi baka ka maioh ndar cerita bergambar enjoy..enjoy..enjoy.. nya meh utai ti ngerindang ati aku ehehe..

    Eee.. ka amai ati ku ngusong nuan, meda menua endur nuan din ;-p

    ReplyDelete
  4. Simpan duit, Mac, ulih impian tercapai! Err, visa nya mesti bulih dulu! Begedi aku .. since 9/11 tusah amat bulih visa ka US.

    ReplyDelete
  5. Nya meh sist' Kumpul Duit Chukup ;
    Ngaga VISA;
    Set Time aja alu manjai ka singkang kaki nda pia . .
    ehehe ;-p

    Roomate ku dah plan dlm 2Taun+, diatu benung kerja enggau Ranhill Worley.P tanam hajat ka ke menua org ribai..

    Akai.. nya ngasuh aku balat agi buat hajat ehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...