Thursday, January 11, 2007

Udah Datai ba Rumah

Kami menyanak angkat ari KL tumu pagi kena 10 January ngena Cathay Pacific. Kami ngetu enda lama ba Hong Kong sebedau terus terbai ka San Francisco.

Pedis amat sepi aku diatu nepan bilun lama. Engka umur nyau udah tuai ... kaki enda tan dudok lama ...pedis serta penat. Enggai enda angkat suah awak ka kaki enda pedis. Mata enda entu ulih tindok laban ka selalu angkat tambah mega sigi enda nemu tindok dudok! :-(

Sekali tu Duncan pama mimit, enda entu ka besegau dalam bilun ... bisi besegau tang kurang ari ka udah. Denice sigi rindu betitih ka pengawa Duncan.

Kami tumu setengah jam datai ba San Francisco tang bilun enda ulih terangkah, engka enggai enda nganti nitih ripih iya. Nyau ka sejam kami bepusin ba langit din nganti ripih kami terangkah ba padang bilun. Nyau ngelu asai pala! :-(

Kami enda terus pulai ka Galt, tang bemalam ba San Francisco semalam. Enggai nyadi mai kereta laban tubuh agi lelak serta mata ngantok. Malam nya kami nganjong diri tindok pukul 7.30 p.m. Duncan dani pukul 11.30 p.m. alu madah diri "me not sleepy". Nyau diberi ubat ti tau ngasoh iya tindok baru iya tindok baru! :-) Kasih tudah.

Nyamai endar asai udah datai ba rumah. Kami sempat ngetu ba supermarket; bebeli ka sida manok, babi, sayur, teluk, utai ka nadai agi ba rumah din.

Kati baka kita deh? Bisi insur dalam taun baru tu? Heheh.

7 comments:

  1. At last, kita menyanak udah arrived ba Galt.

    Nama lauk nuan sari tu ?

    Salute aku ngagai nuan, dalam blog nuan aku bisi macha, macam utai digaga nuan.

    Enti aku nemu bisi begaga ke tengak n gelang, ka aku meli ari nuan, ba Miri ditu, mayoh orang ka ngena gelang kristal or bead.

    Siti gambar tenggak ti dipeda aku ba Puteri hobbis, cukup manah amai, lalu aku bisi madah ngagai colleauges aku. Sida muji tenggak n gelang ti digaga nuan, pia mega quilt nuan. Cantik n menawan hati. he..he..

    ReplyDelete
  2. Sorry, enda ingat madahke nuan, aku ngena blogger Ronnie. Aku tu Lee Ching. he..he..

    ReplyDelete
  3. Hi Lee Ching! Thanks for dropping by. Au ah, udah datai ba rumah kami. Benong ngetat ka penyelap. Chelap amat dalam 3-4 hari tu, tambah mega bisi angin. Enggai nyadi pansut bemain bala anak enggai ka sakit laban kelalu chelap.

    Sigi minat begaga ka gelang enggau tenggak ngena crystals and beads! Enda nemu nuan pia? Heheh. Berangkut beads dibeli ba Petaling Street tu tadi.

    Ni nuan enda muka ID or account diri empu ba blogger?

    ReplyDelete
  4. Puji Tuhan laban kita udah selamat datai ba menua diri. Bisi bejako enggau indai nuan 4 hari ke udah lalu iya madah berasai sunyi nadai bala kita. Nadai orang dilara ngacau utai dirumah! Ketawa kami duai laban aku nemu pemanchal bala uchu aku engka enda jauh baka bala anak nuan, enti enda balat agi!

    Nganti betemu baru, Selamat Taun Baru sekali agi.

    ReplyDelete
  5. Amai enda nemu aku nuan nemu begaga ke tengak n gelang ngena beads n crystal.

    Aku semina nemu, udah ti dipadah ulih Angela Dundang.

    Iya nya meh meri aku website nuan n Debbie.

    Tahun tu bisi pulai ke Miri nuan? Enti bisi bai sama tengak n gelang ti digaga nuan nya. Ila aku promosi ka nuan.

    Ronnie ngasoh madah ngagai nuan, bisi sekali nuan attend church service, nuan duduk berimbak enggau nembiak ti bisi "Mental problem". Nama iya Jack Kanter. Iya tu sigi selalu ketawa kediri, senyum kediri. Tentu nuan bisi ninga iya belagu neh. Lain lagu orang lain lagu iya. he..he..

    Ronnie bisi meda riaksi nuan dalam gereja. Ronnie ka nanya nuan pagi nya tapi nadai awak.

    Jack tu pen kala dijail laban ti kala cuba rape niece iya.

    Iya tu nadai apai lalu indai iya pen baka iya mega.

    Ila lah aku muka ID or blogger aku diri empu.

    Thanks for the reply.

    ReplyDelete
  6. Thanks Debbie, it is good to be home! Nya lah, nuan enda lama aja mansa Miri! Aku miss Ming Cafe gathering laban James madah aku laun, that same day, and that day phone aku tinggal aku ba kereta. :-( So next day aku meda sms nya, dah too late.

    LF, nya lah amat sunyi parents aku laban nadai agi orang di anu, tauka inggar ba rumah! Heheh. Happy New Year to you again too!

    Nya lah Lee Ching. Aku ka dulu dudok ba row nya datai saduai ma indai iya dudok sepiak aku. Aku enda nemu iya nya enda center, semadi apai Evelyn nyebut maya ti ngumpul collection! Patut lah ko ati aku ... selalu bejako kediri, belagu words enda temu tunga tang tune iya betul endar. Ka endar iya nyebut, "ngabang tu lagi, awak ka palau". Heheh, aku enggai malik ngagai iya .. malik ka kanan aja!

    Enda aku nemu kemaya kami bisi pulai ka Miri baru, maybe in 2 years time. Ila lah aku mai jewelry ti digaga aku. Aku bisi sempat ngaga sekeda utai maya di Miri, mostly ear-rings and bracelets ka ipar and nieces. Bisi ga aku sempat nyual siti tenggak and ear rings set ngagai menyadi ipar aku. Very beautiful stones, mina aku enda ingat ngambar tenggak nya. :-(

    ReplyDelete
  7. Doris, nuan bisi ninggal sekeda tengak, earing or gelang nuan ba rumah indai nuan di miri ?

    Enti bisi aku ulih nulong nuan nyual n aku empu kebatang iya ka meli nya.

    Aku semina bisi 2 tengak n 1 gelang ti dibeli aku ari cousin aku ti cross posting ke Nigeria, dibeli iya ba Dubai.

    Manah ga workmanship iya, tapi aku geram meda ti digaga nuan nya. Rugilah aku enda ulih meli ari nuan.

    Ila nuan call hp Ronnie enti nuan bisi rembus ke Miri k.

    Kami ditu benong hujan,jangka aku sampai ke lemai hujan tu.

    Bisi send email ngagai Mildred nuan ?

    Iya bisi ke Miri bulan december tu, bisi iya call nuan. Boleh tahan pangan, bemalam di Eastwood Valley.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...