Thursday, April 26, 2007

Cherita Terkini

Apu, nyau ka ujung bulan, baru post kedua pia?! Mayoh pengawa bulan tu. Kami tiga menyanak (Denice tinggal enggau aki ini iya) bisi nemuai ka Arkansas. Seminggu kami din. Pangan lama aku bisi mega nemuai ari KL (asal ari Miri) lalu bisi enggau kami ka Arkansas. Nadai entu utai dipeda ba Arkansas. Tang taja pia rindu endar ga meda sebelah menoa Arkansas. Asai ka ba Malaysia din laban ka mayoh pun kayu, tak gadong aja utai di peda. Sungai sida pen besai besai.

Pulai kami ari Arkansas, aku enggau pangan aku enda ngetu beganjuh. Shopping kebendar iya! Bebeli ka marik, gari enggau sekeda utai pemakai.

Pangan aku sakit sebedau iya mupok pulai. Ko iya maya iya dalam bilun, nesal enda minta ubat ari aku sebedau iya mupok. Kasih amat.

Bala anak pen ampit enggau sakit pun minggu tu tadi. Dua hari saduai enda nurun sekula laban ti tabin sereta mutah mutah.

Ok, tu sekeda gambar diambi maya di Arkansas.


Dam ba Dardanelle. Tanah Doug ba atas bukit alu ulih meda sungai nya. Angan angan ka ngaga rumah ti bisi view sungai nya!

Waterfront ba Little Rock. Hari bisi ujan maya kami ti bejalai ba Little Rock. Ni ka gasak angin agi! Chelap bulu!

Duncan bemain atas "big boom boom" ba Dardanelle.

Petunggal Doug, benama Joyce. Kami bisi ngusong iya laban ka ngabas indai iya ti sakit laban kena stroke.

Aunt Vida, indai Cousin Joyce. Iya menyadi tuai sekali entua indu aku.

Willaim Jefferson Clinton Presidential Library, Little Rock.

View leboh malam hari Presidential Library.

4 comments:

  1. Nda ngawa busy; manah bisi awak endur mindah raun gak. Ok meh nya ;-p

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:04 PM

    oooo raun paduhal nuan nehh..patut la nadai bebunyi

    ReplyDelete
  3. pia...raun nuan ney..
    kami ditu bz meh wai..
    kati baka gawai taun tok pulai nuan puteri..??
    aku ditu udah ndak sabar ka pulai begawai heee..!!

    selamat ari gawai meh ngagai nuan..!! gayu guru gerai nyamai!!

    ReplyDelete
  4. Au ah, raun meh kami ... lama udah enda mindah jauh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...