Monday, April 02, 2007

Beauticontrol ba Malaysia

Tu jako gerah nuju cik-cik, puan-puan, enggau datin-datin. Nitih ka dipadah Coki, Beauticontrol bisi ba Malaysia. Amat bisi laban tu iya website Beauticontrol ba Malaysia! Enti munyi nya manah amat berita nya. Aku ka nesau bala geng di Malaysia din, ngasoh sida badu agi ngena skin care ti dikena sida diatu alu nukar ngagai Beauticontrol! Tentu bala sida deka beterima kasih enggau aku udah sida meda insur ba moa sida ila.

Wah, aku meda bisi skin care line ti nadai dijual ditu. Skinlogics White. Aku endang nemu bala indu ba Malaysia rindu bekena ka produk ti tau ngasoh moa tampak burak agi. Nah, tu iya ka kita ti ka moa kita burak. Ukai mina burak aja, tang licin baka teluk ila!

Diatu aku nguji produk siti da ari Beauticontrol. Produk tu dikumbai Sculptique Body Contour Cream. Apu enti amat lemak ba perut enggau ba pah aku tau nyau laban ngena produk tu, amat tau dikarap endar samoa produk Beauticontrol. This is their claim:

See results in just two weeks!
Do you have visible cellulite? Studies show 95% of women do! But in our two-week independent clinical study, women who used Sculptique Body Copntour Creme as directed noticed a difference!
82% noticed smoother skin
79% saw improvement in skin tone
55% noticed improvement on "orange peel" effect
53% saw improvement in skin elasticity
50% noticed improvement in skin firmness

Dermatologist, sensitivity and allergy tested.

Ila aku ngereport enti amat bisi insur gamal perut enggau pah. Baru dua hari aku udah ngena cream tu. Err, anang guai dulu, nganti aku nyukat pemesai punggung aku. Ni alai measuring tape aku bah? Heheh.

9 comments:

  1. Anonymous6:05 PM

    ila aku nguji ngiga ditu..bekenan juga

    ReplyDelete
  2. Debbie, bisi Beauticontrol ba Australia laban aku bisi macha earnings report Beauticontrol. Giga aja tupperwared dealer semak nuan dia, tentu iya nemu pasal Beauticontrol.

    Ila kitai sama ngereport pasal insur moa kitai ti bekena ka produk tu!

    ReplyDelete
  3. Aku ninga pasal produk tu taun nyin tadi lalu udah enggau orang bekena ke produk iya. Endang lama product tu udah bisi ba Malaysia. BeautiControl®, a division of Tupperware®. Laban bisi enggau orang meli Tupperware produk dia meh aku nemu pasal BeautiControl® ke disebut Puteri terubah iya suba.

    Tu ka nguji Sculptique Body Contour Creme ga aku. Rega iya mina RM99.00. Tau di uji kena muai perut buncit aku tu! He..he..he..

    ReplyDelete
  4. Wah, murah endar enti rega iya mina RM99! Ditu enti tukar ngagai ringgit, mar, tang eh, aku bulih consultant price .. nyau bebendar ngunsut sebelah perut buncit enggau pah ti bisi cellulite! Ngicha ka bisi insur, neh LF! Ni nuan bisi nguji produk bukai iya? Anang enda nguji! The skin care (4 items) and the maintenance set (5 items), for me money well spent!

    ReplyDelete
  5. Amat murah produk nya ditu. Aku pun tekenyit meda rega iya suba. Munyi ko nuan, bisi ati deka nukar ngagai SKII tang rega kelalu mar ke aku. Nya meh aku dipadah ke bala kawan sama enggau kerja pasal BeautiControl tu.

    Gincu sida rega RM36.00 ditu. Nya ka aku uji. Cell Block-C SF20 manah ga munyi guna iya. Rega mina RM57.00 aja.

    Bah sama2 meh kitai nguji produk tu. Maklumlah! Ka tampak dara selalu! Hee..he..he..

    ReplyDelete
  6. Bulan tu enggau bulan tiga tu tadi Beauticontrol bisi promotion. Join for only $99, alu bulih produk about 3 times if not more the value of registration.

    Enda rugi, laban bulih produk at 30% off every time nuan ngorder tapi bisi minimum order lah, ditu $100 retail, so in actual fact mina mayar $70 after discount.

    LF, nadai ngaga ga kitai enda ngenara ka diri! Kemaya agi enti enda diatu, eh?! Enggai nyadi enti kulit udah balat agi ngerdut ari diatu! Haha.

    Maya aku pegi training kutai, kami bulih 55% discount enti meli $1000 or more, apu bebendar meh aku laban after discount, it came to less than $600 including tax and shipping. Nya meh produks aku agi dalam kutak! Bisi ga ati ka promote ngagai orang, hold those Spa Escapes, tang alu ga enda!

    ReplyDelete
  7. hihi..aku gik blur..cosmetic tok..!!
    macam2...hihi!

    ReplyDelete
  8. Sometimes, in my own curiosity, I wish I were a woman so that I can try every safe cosmetic. On the contrary, I am very happy to be a man. Being in that gender it gives me the privilege to marry a woman!

    Puteri, I have updated my blog. Pay a visit as I have uploaded some pictures. If you have dim memory of me you have those pictures to assist.

    ReplyDelete
  9. Nya iya bulih..
    Arap amai bisi insur.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...