Wednesday, March 28, 2007

Makai Malam


Nah, tu iya gamal prawn mee pandok aku lemai tu tadi. Tau dikenyadi. Umbas iya penyamai kuah iya. Baru iya aku nguji mandok prawn mee. Seminggu minggu tu aku tengok ka prawn mee. Meda nya bisi kangkong, undang enggau tulang babi, ka ga aku nguji. Tang aku enda nitih resipi laban enda chukop jam. Siti aja aku enda ingat .. minyak chabi. Kira nadai entu kick meh mee aku sahari tu.

Ditu alai resipi enti bala kita ka nguji. Dudi ila ka aku ngaga prawn mee nunda resipi tu.

9 comments:

  1. Anonymous9:53 PM

    eeee sedapppp jak gamal mee nyak

    ReplyDelete
  2. Sedap!! Gatal mulut makai pala undang!! Insap dulu sida pala undang sebedau iya dibuai!! Heheh.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:26 AM

    Apu, tau muka restaurant ala
    Malaysia nuan dia...

    ReplyDelete
  4. Essss nyuruh kitai lapar aja iya tu ehhh. Kemaya dik berapika kami deh? Nyau meliur tu meda pemakai di ayanka kita dia ahhhh...

    Ahhh lama enda nyenguk, junuk junuk datai enda dikumbai ga tu.
    Nama berita kita menyanak?

    Regards.
    Aki Gerubi

    ReplyDelete
  5. Bedau ulih muka restaurant laban apin chukop pengelandik dalam hal masak memasak! Heheh.

    Aki Gerubi, lama dah enda nyenguk ditu. Nyau lelengau ka nuan! :-)
    Suah agi kitu, engka tak bisi prawn mee maya ti nemuai ila, ulih ka magi mimit! Heheh.

    ReplyDelete
  6. Hoooo hooo untung aku.

    ReplyDelete
  7. Anonymous6:27 PM

    Hi Doris, sori enda nyaut call nuan saritu tadi..benung gawa. Pagila pindah rumah kami menyanak...lelak endar, ngecat baru ambis, diatu packing ga agi. I hope to talk to you soon.

    ReplyDelete
  8. nyamai ndar Prawn Mee.. apo alergy pala udang nuan sist ;-p
    Lemai kemari makai Pan Mee ba kedai cina sebalah jln bukit bintang. naka lokek isi babi cimit ndar beri sida ceyy ehehehe.. nda puas ku makai.

    ReplyDelete
  9. Ngorder baru ga enti agi belala! Heheh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...