Wednesday, March 21, 2007

Betemu Lutor

Pagi tu tadi udah aku ngangjong bala anak ka sekula aku alu ka Flea Market meli sida sayur enggau ikan. Akai chelap endar hari laban puput angin! Seminggu tu kami nadai masang heater dalam rumah laban hari udah mupok angat. Tang kemari enggau demalam hari bisi ujan tambah angin, nya ti ngasoh hari chelap sahari tu.

Udah aku datai ba rumah aku alu telipon ngagai klinik ka ngaga appointment kenu. Tang misi ti bejako enggau aku, takut ninga "penyakit" aku alu madah lutor ulih betemu enggau aku dalam sejam. Beguai meh aku alu mupok ka klinik.

Nama penyakit aku nya? Heheh. Nyau ka dua minggu tu aku udah ensepi pedis ba pegu enggau ba belakang semak pegu. Tambah mega degup jantung aku ka endar deras (palpitations). Bisi dua tauka tiga kali sahari jangtung aku nya nemu deras degup iya. Takut aku, engka tak kena heart attack ila!

Tang ko lutor nadai bisi apa nama enggau jantung aku. Diberi iya EKG meh aku nya tadi, normal gamal graph peda iya. Nama temu aku pasal macha graph neh! Peda bakanya aja meh! Pemedis pegu aku nya, ko lutor, laban muscle pain. Enti munyi nya lantang meh ati aku. Iissh, enggai aku kena heart attack! Anak aku agi mit, kasih meda sida enti indai sida ninggal sida!

Ko lutor kebuah degup jantung aku nya ka laju engka laban stress tauka anxiety. Aieee, nadai ga asai aku tu irau pasal nama nama!

Siti agi penyakit aku nya, sakit gastrik. Perut selalu pedik apa agi enti salah utai dempa tauka laun makai. Beri ga ubat kena ngubat penyakit nya. Tiga bengkah ubat dibai aku pulai ari pharmacy. Dua igi kena ngubat pedis pegu, sigi kena ngubat sakit gastrik. Pasal degub jantung ti laju nya, err, nadai ubat. Learn to relax ko doctor. Mina diberi iya surat dibacha, pasal chara kitai tau reduce stress and anxiety.

Aku dianjong lutor ngagai lab mega awak ka diambi darah ... bisi lah test ti deka digaga sida. Enda aku nemu nama test nya .. bisi ngecheck pendiau thyroid aku meh.

Aku diasoh lutor exercise meh. Aku tu sigi bansa orang malas exercise. Kelalu mayoh utai bukai ti ngerindang ati! Nadai hari ka exercise! Basikal kena exercise bisi tang nyau alai ngantong sida beg enggau gari sida handle basikal nya! Kekekek.

Ah, nya meh, bala kita ti bepengerai anang enda ngintu pengerai diri empu. Ma bisi kena penyakit baka kencing manis lagi ukai nya ulih diubat. Aku tu endang bisi purih orang sakit tinggi darah enggau kencing manis. Pasal tinggi darah nya aku endang udah bepakai ka ubat kena ngontrol iya. Kami diri menyadi tiga iko udah bepakai ka ubat tinggi darah. :-( Anang kelalu bepakai ka utai manis, tauka udu nginsap tauka ngirup. Tau mai penyakit dudi hari ila.

5 comments:

  1. Anonymous8:41 PM

    manah meh nadai nama nama..hehe sut nuan tuk..kalu mayuh imagination ;P

    ReplyDelete
  2. puteri

    manah nadai nama2. arap ka gerai belama

    ReplyDelete
  3. Sigi sut meh nya. The scientific word is hypochondriac!!

    Tapi enti asai nyelai ba tubuh anang ignore. Heart attack symptoms for women are different than that for men. You know pedis pegu, penat lengan sepiak kiba, ahhh ... anang ignore utai tu! Symptoms of a pending hear attack. One of my friends here suffered a massive stroke. Kasih meda iya .. :-( Just a shell of her former self.

    Mujur lah problem aku mina muscle spasms, and acid stomach. Bisi ubat kena ngasoh gerai. :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:30 AM

    Yup.. exercise meh kitai ambi ka gerai.. Live life to the fullest! Ermm, bila aku meda gambar nuan, bisi iras2 pelakon Kathy Bates.. hehe.. Seriously...

    ReplyDelete
  5. Kathy Bates?! Hahaha, double chin nyakah ngasoh aku bisi iras gamal Kathy Bates?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...