Thursday, March 01, 2007

Enda Berapa!

Your blog is locked

Blogger's spam-prevention robots have detected that your blog has characteristics of a spam blog. (What's a spam blog?) Since you're an actual person reading this, your blog is probably not a spam blog. Automated spam detection is inherently fuzzy, and we sincerely apologize for this false positive.

You won't be able to publish posts to your blog until one of our humans reviews it and verifies that it is not a spam blog. Please fill out the form below to get a review. We'll take a look at your blog and unlock it in less than two business days.

If we don't hear from you, though, we will remove your blog from Blog*Spot within a few weeks.


Huh?! Amat enda berapa endar!! Tu meh utai dipeda aku ba Puteri's Musings maya aku ka ngepost utai dia tadi. Tu kedua kali udah utai tu nyadi. Amat enda berapa endar ga automated spam detection nya!

Berapa mayoh spam blogs ba Blogger, enggai enda kitai ti amat mensia ga kena locked!

12 comments:

  1. nyaa...sigi baka ya nyak..nya kebuah aku betukar blog brap kali dah..macam2 ulah...ish..

    kati baka duncan eng denice...nama rita seduai ya...dah sekula..ndak manchal seduai ya..baka ke nemu ni bagi manchal enggau ndak aku tuk deh..sekula bedau abis hehe..

    lawa mai mr.manager kitai "vernon" nyadi one of the judges bak GANGSTARZ siti reality tv show bak tv3...hoho..

    asai kak enggau masuk program nya tauka Malaysian Idol jak aku...ngasai ke nyawa diri empu "kelalu manah" haha..

    nganti Sarawak Idol bisi ka aku enggau ngemai lagu Rickie Andrewson..siti lagu ya pen aku ndak nemu..kati ka ko aku..kemaya meh lagu iban tauk popular bak Malaysia...???

    ReplyDelete
  2. Haha, anang enda enggau orang ngeroh ka ai enti bisi nyawa dianjong!! Sempat ninggal comment nuan,eh, maya aku betukar ka template aku tu!

    Nadai ngawa enti kena locked, ulih diasoh buka baru .... follow the instructions.

    Anjong ka sekula meh Duncan enggau Denice nya ... enti enda betarit ka bok aku laban saduai! Naik darah lagi!

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:02 PM

    ai..baru masuk dah tukar 'kulit'..hehe..aku pun pedis ka post entry ba blog aku puteri..enda nemu nama hal..tok pun baru ulih komen enda nemu ulih kluar ke enda komen aku tok nguji jak..



    dara..

    ReplyDelete
  4. Hi dara, lama enda meda nuan nyenguk kitu! Baru sahari tu kulit tu betukar ... berapa kali macam warna diuji! Heheh. Since aku upgraded Firefox browser aku, template aku nadai ayan graphics. Fed up aku meda nya baka nya .. problem iya template ti sedia ada nadai mayoh choice .. aku udah betukar ka Blogger baru. Boring amat .. mina ulih betukar ka color background, font .. nadai ulih glamor iga.

    ReplyDelete
  5. Empai gak aku tok kala bisi kena baka enggi nuan sist..
    Ehehehe...

    ReplyDelete
  6. Arap ka enda kena lock meh blog ila, Mac ... masau jam aja nganti iya kena unlocked. Took them 48 hrs to get the block reviewed and have it unlocked! Grrrr.

    Au, ingat aku blog nuan kena locked suba, Roy ... nuan back to active blogging kah? Lama enda meda nuan timbul ditu! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:15 PM

    Wah!!! Wajah baru!! Gambar nuan 'Lawa' endar meh wai......ukai lawa sumbong nya pia...lawa cantek! Hhmm....bedau ga kala ninga blog spam. Anyway, kati baka Aki Gerubi ney wai?? Just recently bisi tornado hit ba Alabama....I hope him and family are OK

    *mag*

    ReplyDelete
  8. Apoo.. nako-nako gak nya nyau 48 hrs nganti.

    Nya meh sist' terkenyit aku meda roy nyau rajin nyeguk loyar buruk ba blog aku ehehe ;-p

    Maioh gak bala raban bukai nadai update..nyau baka ngetu ; nadai hari ka blogging.

    Kini ka penunga sida neh.
    Taun baru 2007 nyau mansang busy.

    ReplyDelete
  9. Au wajah baru Mag! Heheh, nya meh gamal aku ngena bulu mata palsu (semi permanent)! Nadai aku ninga rita pasal Aki Gerubi .. nadai nyebut pasal utai nya iya ba rd.com. Arap ka nadai kena pansa tornado meh sida ba his part of Alabama.

    Nya lah Mac, berapa iti blog Iban ti nadai entu diupdate. Enggi aku tu pen .. kadang2 nadai modal!

    ReplyDelete
  10. Anonymous3:10 PM

    Doris-amat gap kaler buk nuan..hehehe azam 2007..honestly..u look nice

    ReplyDelete
  11. puteri

    lawa gambar baru nuan! so far, entry aku ok ajak. thanks for the reminder

    lo

    ReplyDelete
  12. Lawa kah kaler bok enggau gamal aku ba avatar baru aku nya?! Heheh. Toce toce! (kenya ka spell jako cantonese?!)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...