Tuesday, March 06, 2007

Pengerami Betunang

Lama udah aku ke ngaga post tu tang laban gambar dalam flash card kelalu mayoh, lubah amat ka upload .... hard drive enda chukop memory! No problem diatu laban udah meli external hard drive ... 500 Gb! Nya baru iya! Heheh.

Bulan satu tu tadi, maya kami agi di Miri, kami duai Doug bisi dipanggil ka pengerami betunang. Rami endar pengawa nya, baka pengerami tikah. Tu meh sekeda gambar diambi aku maya pengerami nya.

Sarah saduai tunang iya, udah ka melah kek enggau betukar tinchin.

Gambar pengingat.

Kami duai Doug enggau indai indu ka betunang, sigi geng lama aku.

Joe, ari JoMoto, saduai bini iya, begambar enggau kami duai Doug. Joe endang classmate aku agi sekula kelia.

10 comments:

  1. betunang..aku bedau semaya gik bejadi ka pengawa baka tok, gf pen nadai..hihi...kati baka enggau nuan suba puteri?? kati baka pengerami nuan betunang tauka melah pinang???gerenti rami...!!

    ReplyDelete
  2. ehehehe.. nemu ndar ben. nundi nuan sis Puteri.

    ehehehe.. ni meh maia aku bejadi pengawa betunang neh .. HWahahahahaa.. ketawa dulu aku ;-p

    bala kaban nyau baka belumba bertunang 2-3 bulan ti udah.

    ReplyDelete
  3. Nadai utai peguai meh Ben enggau Mac. Puas puas bujang dara baru tau ngira ka melaki bini.

    Raun meda dunya, puas makai gaji diri empu dulu ...

    Anang ga nganti kelalu lama baka aku suba!! Nyau surut harga saham! Heheh, tang Tuhan kitai kasih ka aku, alu meri ka aku jodoh yg paling sesuai ka aku!

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:24 PM

    wahhhhh Wea dah betunang..heheh lawa endar sida uncle Gandu dah bc menantu...eh eh dah tuai aku neh..

    ReplyDelete
  5. Tuai asai nuan diatu, Debbie!! Anang guai neh, agi biak kita! Kami tu beranak mit, kumbai org grandparents anak mit nya pulak!! Cheeeehhhh!

    Udah betunang meh Wea nya. Aku bisi bejako enggau Jane recently .. maybe next year wedding ko iya! Lama ga, ko aku!

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:19 PM

    Auk neh..lama ga betunang..enda ngawa la..enti semak..enti jauh baru susah tunang lama2..rb

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:58 AM

    Helo, just happen to browse thru ur blogs, nama jak iban, tapi hancuss, nyu kalah ulih nuan ti diau di US hehehe, anyway, ngelala aku sapa betunangnya, anak uncle gandu, way...My dad's cousin, also, my bro in law's Unlce, mayuh susut, ngelu pala mikir...

    ReplyDelete
  8. Anonymous, nama nuan enda ninggal nama nuan? Lagi aku madah ka Way, enggau indai iya, Jane, nuan bisi ngabas blog aku.

    ReplyDelete
  9. Anonymous6:08 AM

    Ndak ngawa, ka low profile..Malu ka auntie if ya nemu ;-) Ni nemu, maya melah pinang ilak bak rumah panjai ulih bekelala...Like reading your blogs, interesting and am proud that though far away, u still maintain your originality as an Iban, Once an Iban, always an Iban at heart...

    ReplyDelete
  10. Tq,selalu agi meh ngabas blog aku tu. Mina kadang2 nadai entu modal, nadai entu utai ditulis.

    Enggai dikumbai org ngumba enti ngaga diri enda nemu jako Iban agi tegal ti diau ba menoa tasik! Kekeke.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...