Friday, January 04, 2008

Kena Tan


Enti kita meda "Stop" tauka "Berhenti" ba simpang jalai ngentu ka enda kita? Tauka kita drive lubah lubah enti nadai kereta mansa alu terus maju?

Enti nya aku, enda aku ngetu abis, mina drive lubah lubah udah nya terus drive, enggai kiroh ngetu. Endang sigi stail aku drive maya ba Miri din.

Tang ba menoa kami ditu, enti meda "Stop" sign enggai enda ngetu amat amat, taja nadai meda kereta mansa jalai nya. Pagi kemari aku enda ngetu mina slow down aja udah nya alu terus belok. Aduh, ngam ngam bisi kereta polis mansa depan aku! Meda aku enda ngetu, iya alu belok alu nitih aku! lol

Nganti meh aku iya masang api ba atas kereta iya, reti nya ngasoh aku ngetu tang enda ga iya masang api iya. Semadi meh kami udah datai ba residential area nya baru iya masang api iya. Tepaksa meh aku ngetu.

"Good morning," ko iya. "Do you have a good reason for not coming to a complete stop at Sargent?" ko iya.

"No," ko iya.

"No good reason?" ko iya nanya agi. "I'm not inclined to give you a ticket."

"No good reason. I should have stopped," ko aku agi. Hehe. Udah nya iya alu minta lesen aku. Polis kami ditu canggih. Sida bisi computer dalam kereta, ulih ngecheck pasal kereta, enti registration udah direnew ka enda. Aku enda sedar registration kereta aku bedau ditukar. Expire ujung bulan 12! Hehe, tang nasib ga udah dibayar, mina nganti sticker nya datai. Aiseh, enti enda udah ngelanggar 2 iti undang undang jalai raya! Nasib ga enda kena saman!!

Sigi enda berapa amat enti pun taun kena saman polis! Nyah, lemai nya leboh aku ngambi bala anak pulai sekula, ngetu meh aku ba simpang jalai kami nya! Hehe, enggai ka dudi ila dipeda polis enda ngetu!

4 comments:

  1. Puteri, nuan tu tau bergeng nggau laki aku. lampu merah pun hayun bjalai hahahahah...

    ReplyDelete
  2. Patut engkah ba sign board nya stop!!! drvie again if no car. Ila ngetu aja nuan dia puteri... parking terus..kekekek

    ReplyDelete
  3. Aduh,awal tahun dah kena tiket..hehehe..lucu amai nuan tok...

    ReplyDelete
  4. Coki, aku sigi selalu lantak aja ma meda merah, tang ba menoa ditu, enda entu berani .. mina pagi nya aku beguai mimit, and moreover enda sedar bisi kereta polis semak dia! Kapa enda stop enti aku bisi meda iya!

    Hornbill, bisi meh keda signboard, madah, must come to a complete stop. Enti alu parking dia, lebih agi kena sama, laban nya ukai Parking sign! Heheh.

    Pat, nadai aku kena tiket. Mina warning aja .. engka meda aku nya local, so lenient mimit iya. Enti kena tiket, cuma masuk driving record ... enti lebih ari siti tiket, ila renew insurance kena lebih bayar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...