Sunday, January 27, 2008

Belauk Petai

Enda nemu kebuah, puas puas aku meda gambar lauk petai ba blog bala indu cina ari Semenanjung, nyau tengok asai aku. Aku endang ari kelia enda entu nemu makai petai laban nya pait sepi aku.

Dua kali aku udah mandok petai. Keterubah iya ngena petai dalam butol .. udah dijerok. Kedua kali tetemu ka frozen petai. Pait amat enti dibanding enggai petai ti udah dijerok! lol

Kemari leboh aku shopping ba Asian supermarket bisi meda frozen petai nya baru. Enam peket beli aku!

Malam tu tadi aku mandok petai. Aku tu sigi enda entu nemu ngaga sambal tumis .. so ngena chara muntang. Aku bisi meli sambal chili enggau sambal undang, buatan Thailand, alu nya kena aku ngulai lauk petai! Aisey, bisi endar dianjong lauk nya eh!

Ahh, tu iya gamal petai dichampur enggau undang!


Tu iya chabi enggau sambal udang kena nyampur lauk petai! Nyamai!

Doug pen minat makai petai! Pungent and has an addicting flavor, ko iya! Haha, baka iya ka minat makai durian!

Masuk endar makai malam tu tadi, tambah mega bisi ikan panggang! Ikan mit, endang nemu nama iya, datai ari menoa Vietnam. Semadi nagang diri makai, eh, enggai ka tinggi blood sugar lagi oiii! mrgreen

Nama lauk kita makai tengah hari tu tadi?

30 comments:

  1. wahhh... nyamai nya!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:26 AM

    apuuuuu medak gambar ajak udah meliur medak wai2...nyam nyam nyammyyy...asai kak manduk petai lemai legik..;)

    ReplyDelete
  3. auk tepantup ka bisi lauk kitai nehh taja pan dah difrozen nyu ka asai ka fresh nya meh

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Dalam kami sebilik aku meh enggai makai petai (baka aba aku). Enda nakal ensium bau nya. Nti sida mak aku mandok petai, aku duduk dugau-dugau ba mua gate rumah. hehehe...

    ReplyDelete
  6. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Isk isk isk isk isk. Ngasoh aku ka nyabak meda.

    ReplyDelete
  7. Ladybird, kita nyamai,barang maya tulih ka petai fresh! Alai meh belauk ka petai sahari tu! :-)

    Andan,frozen food ditu tau dikenyadi. Baka kami ka makai frozen ari Thailand .. nyamai ga eh, ka pen enda! haha.

    Chris, enggai makai petai nuan pia? Haha, aku kira ka baru diatu nemu agi! Semadi tengok ka lauk ti tusah digiga ditu!!

    Bisi indu cina ari M'sia, pegi blood tests and urine test. The night before iya bisi makai petai.. ada pulak, dichampur iya ai urine iya ngambi ka bau petai kurang! Akai!! Enggai ka bala indu org putih ka do test luput nyium bau petai ko iya!!

    Flo, ka nyabak nuan pia? Kasih amat. Heheh. Nadai kedai Thai ba kita dia kah? Uji giga, tentu bisi nyual frozen petai!!

    ReplyDelete
  8. Andan, nama word 'durian'aku nya tinggal? I mean kami ditu makai frozen durian .. endang buah durian agi segala difrozen! Lunak and tau dikenyadi, eh! :-)

    ReplyDelete
  9. laban nuan ba oversea so optional la ngaga sambal tumis, try dried chilli, shallots (no garlic), udah nya bawang bakong, give a blitz.

    tumis sampai niki bau, masok garam and gula, adjust the taste.

    enti aku ba ditu, aku blitz dried chilli, shallots, pusu mimit.

    dah nya tumis, bila dah niki bau baru aku meri gula tujuan iya awak ke sambal pekat/merah.

    then baru masok ai asam jawa/ai belacan, pusu dalam 2-3 genggam, bawang bakong di iris bulat...

    teju sampai pecah minyak,sampai pusu lembut baru nuan tau ensepi asai masam,manis, pedas.

    ReplyDelete
  10. Best munyi recipe nuan Coki, mina aku enda ulih tambah gula!! Diabetes! Bawang gives me gas too .. tusah amat ka enjoy makai utai nyamai! Tapi kadang2 gasak aja lah, mina gula aja I will have to skip. Tut tut enda ngawa, esp enti ba rumah! haha.

    ReplyDelete
  11. Anonymous1:48 AM

    Eh, rugi amat kitai tu jauh pendiau!
    Aku enda minat ke petai, tang berlauk ke lauk kampung ka kitai endang enda bertangga nurun enti bisi orang enggau berserumpu....
    And petai di US!!!

    ReplyDelete
  12. Engka bisi petai ditu Puteri, tang enda ku berani makai eh! Nganti timing ngam la... legi enda pasal2 luput bala colleague aku nyium bau nya legi!

    ReplyDelete
  13. auk. sigi enda ulih nerima petai aku. kala udah nguji tapi the 'aftermath' nya ngasuh aku jera amat2. lalu cir bir aku..
    tadi mak aku ngupak buah petai. aku apa lagi. terus lari ngagai rumah kakak aku..heheh

    ReplyDelete
  14. Petai my favourite!!Aku sampai tersakit sakit makai petai..Wahahaha..Ko org enti kelalu mayuh makai petai ulih ngasuh demam.Aku ukai semina demam,kemik alu kamah..pedih seluruh tubuh especially pinggang and abdomen.

    ReplyDelete
  15. Flo, amat, enggai ka sida colleague nuan luput nyium bau kemik nuan ba office toilet! Haha.

    Chris,

    Apu raya endar ka nuan nyau lari ari rumah enggai nyium bau petai!

    Pat,

    Aiyo, nadai aku kala ninga org overdoes on petai! Haha, engka sigi maya nuan ka sakit meh nya!! Irup mayoh ka ai!

    ReplyDelete
  16. Anonymous8:35 PM

    Waduh waduh Bu Puteri! Resipinya enak sekali.

    Pemakai ka dikerindu ka aku. Petai & daun kesindu(enda nemu nama daun tu ba menua bukai). Nitik liur ingat ka lauk 2 iti tu.

    Empidan

    ReplyDelete
  17. Kumangmalai! Kitu meh enggau aku belauk ka petai!! Enggai meh asai nuan dah puas meda aku makai lagi nemu nuan tengok!

    Enda patut ba menoa Perancis din nadai nyual petai. Giga ba kedai Thai, tentu bisi!

    ReplyDelete
  18. Empidan, lama dah enda meda nuan nyenguk kitu!

    Enda aku nemu nama daun kesindu ... pahit? Issh, enda patut alai nuan diatu enda tetemu ka petai?! Haha, sigi meliur meda ma lama dah enda makai lauk nya neh!

    ReplyDelete
  19. Anonymous1:04 AM

    Aku enda kala ensepi petai, nadai kala apai indai aku mai makai petei, asai ia bau ia pun aku enda nemu. Nama maioh amat orang minat?

    ReplyDelete
  20. Anonymous6:52 AM

    No, problem! Udah aku meda cencalu dalam botol ditu di kedai Vietnam.
    Diatu enda kiruh agi meh aku mai belacan and tomyam sos ari KCH every year.Bisi ga ba supermarket nya.
    Petai bedau agi aku meda ia.
    Well, anang putus harapan, guarantee bisi bah....

    ReplyDelete
  21. apuu nya ya puteri dah mantai ke lauk ya..sigi enda ulih meh aku makai petai..dalam kami sebilik mina aba ngau adik aku no 2 jak makai petai..aba aku makai kenya aja pakai ngau sambal tang enda sumai baka sedap aja meda ya makai..pama endar neh doug ka ngau nuan makai petai..

    ReplyDelete
  22. kumangmalai,

    aku enda nemu enti org vietnam nemu makai petai. Sangka aku enti ba kedai Thai, sigi bisi dijual dia. Ba frozen section.

    *********

    Dara,

    enda enggau org makai petai nuan pia? Aku enda meh suba, tang diatu tak nemu tengok! Sigi pama Doug nya!

    ***********

    Cuthess,

    Enda kala ensium bau petai nuan,pia? Heheh, petai ko jako org putih, is an acquired taste. Baka org ka ngirup beer. Sigi enda nyamai keterubah iya, tang nemu gian udah nya!! Baka nya lah petai! Bau iya sampai pansut ba ai kemik! Heheh. Bisa bau iya!

    Manah dempa org bisi sakit kencing manis!!

    ReplyDelete
  23. Aku enda makai petai tang aku enda nemu bakani bau petai laban aku bisi smell receptor problem... hehehe...

    ReplyDelete
  24. Anonymous5:00 AM

    Puteri,

    With your permission, aku ka berpesan ke Flo.

    Hello Flo,
    Selamat berkelala enggau nuan.
    Nemu nuan lemai tu lagi(kira pukul empat lagi) a rugby match antara team ari France enggau Scotland berlawan di Murrayfield, Edinburgh?
    Aku enda tentu minat ke rugby, tang since bisi 'compatriot' ari S'wak bisi di Scotland, aram kitai ngari ke team kitai, for the fun!!
    Oh, aku tu ari Paris, 100% Iban!
    Bonne journée à toi and all the best to you!!
    Kumangmalai.

    Puteri,
    Ka jadi 'pom-pom' girl ga nuan? hehehhe.
    Long live the petai to all of us!

    ReplyDelete
  25. Grace, rusak smell receptor nuan pia? Enti udah munyi nya nadai problem makai utai bebau! Hahaha.

    ReplyDelete
  26. Kumangmalai,

    Nyadi pom pom girl? Pom pom girl promote petai kah? Tau ga! Haha.

    ReplyDelete
  27. patut aku tersium bau petai tadi...
    nyamai2 utai empa ditu hhh

    ReplyDelete
  28. Anonymous9:13 AM

    KumangMalai,

    Enda bepeda ka Scotland-France kami sarinya laban ka benong bejalai ba Dufftown, meda endor orang ngirup ka whiskey ba country side Scotland ditu. Manah amat gamal bukit dipeda ba menoa tu, legi aku nulis ba blog aku!

    (England-Wales aja dipeda kami sari nya, pedis ati bala orang putih ari England ka enggau aku laban kalah! hahahaha)

    ReplyDelete
  29. Apu, mac, datai ba nuan din bau petai nya tadi pia?! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...