Sunday, February 03, 2008

Roti canai enggau juice celery-carrot

Aku bisi macha ba bup siti, celery manah dempa orang ka bisi sakit tinggi darah. Aku tu bisi enggau orang sakit tinggi darah laban bisi endar purih!

Bekareh meh aku tu tadi meli celery kena ngaga juice. Empat batang celery sahari ko bup nya, tau nulong nurun bp. Champur enggau carrot, ko bup nya agi. Au meh.

Bantai juicer ti lama dah disimpan dalam cabinet. Laban ka bisi sakit kencing manis mimit, nadai meh tau enggau orang ngirup ai manis agi deh. cry Juice buah buah ka manis ... forget it!


Tu gamal juice celery campur enggau carrot. Isssh, dua igi carrot kelalu mayoh. Nadai asai celery agi! Asai carrot aja!

Sahari tu aku ngaga juice ari lima batang celery, sigi carrot enggau setengah tunjok pemesia lia. Akai, nya baru bisi kick juice celery carrot nya! Hehehe.


Maya aku ka shopping meli buah petai kutai aku tepeda ka roti canai/paratha buatan Malaysia. Kala ninga roti canai dikumbai Asian Pancake? Haha, ketawa aku macha nya! biggrin


Tepantup ka nyawa makai roti canai frozen tu! Roti canai nya bedau mansau. So simpan dalam kali mit, mansau sepiak, kalih, mansau udah lah.

Ahh, udah nya ngirup ai celery carrot! Sihat tubuh, oii, kenu lah! Heheh. mrgreen

10 comments:

  1. Anonymous12:20 AM

    Aduh! Aduh! Nyu bertelan liur meda roti canai nya. Di accompany nuan enggau susu pekat manis cap junjung nya, haiya, sedap!eh, but slow down for you, takut nyu jadi
    'roller coaster' ga sugar level nya! Go for the kari sos.....
    yamseng, ka juice celery-carrot!

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:06 AM

    Puteri, ila ku ngasuh indai ku ngaga juice nya gak, ia bisi sakit tinggi darah gak, buah peria manah meh ko orang. Aku selalu meh meli roti canai dalam packet nya, meli kari ayam dalam tin empa bakanya aja dahlah enda nemu ngaga kari dal haha, merinsa aku tuk ndai utai ditemu...

    ReplyDelete
  3. Celery sigi manah kena darah tinggi, nya meh orang ka kurang darah baka aku tu ENDA TAU makai celery kelalu mayoh! Ulih luput laban iya ngasoh pressure darah nurun, ko bup baca aku ga. Amat enda, ka nanya doktor!

    ReplyDelete
  4. Kumangmalai,

    Ahhh, nya lah kitai belajar ngaga roti canai kediri empu!! Heheh, tang enti bisi alai meli, kapa kiroh ngaga neh! Ni bisi tetemu ka rotai canai ba menoa kita din?

    ReplyDelete
  5. Cuthess,

    Sayau endar nadai bisi nyual kari manok dalam tin ditu .. puas aku udah ngiga. :-(

    Tang kuah kari dalam tin bisi, buatan Singapore, tang enda entu nyamai sepi aku suba .. lama dah enda nguji. Engka tu ila engka ka ga aku nguji baru .. bisi ga dempa enggau roti canai neh! :-)

    Dudi ila, dah terpaksa nemu nuan .. aku kira ka diatu bisi nemu MIMIT! Haha. Dah terpaksa.

    ReplyDelete
  6. Flo,

    Ko bup dibacha aku, can significantly bring down bp. Nah, enti nuan bisi low bp, sigi amat enda tau neh! Enggai ka luput legi! Haha.

    Oh, Cuthess ka nyebut pasal buah peria .. buah peria manah dempa orang bisi kencing manis! Tu sigi amat .. peria endang bisi sugar lowering properties.

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:37 PM

    Eh, lawa munyi, ka muji diri.
    Aku nemu ga ngaga roti canai tu, tang sangka aku nadai terlawan ka ia ka original!
    Bisi udah aku meli frozen canai ditu, tau kenyadi ah!
    Sayau amat ga nadai kari ayam dalam tin ditu, tang boleh tahan ga kawan tu, nemu ga ngaga kari ayam ke simple-simple aja.
    Tang enda tau pedas kari aku nya, bala anak ku enggau laki aku nya enda tan makai makanan pedas, rugi amat! Kari orang ditu di gulai fraiche cream instead of coconut milk, burghhhhhhh!

    ReplyDelete
  8. Kumangmalai,

    Oooi, pama nuan nemu ngaga roti canai kediri empu!! Nemu nuan kebuah enggi nuan enda telaban ka original? Ahhh, titik peluh tambi nya nadai ba recipe nuan! Kekekekkee! LOL!!

    Nya lah, ditu pen nadai bulih kari ayam Yeo's dalam tin! Rugi amat, enti enda laju amat roti canai nya lesap!

    Kami ditu Duncan nemu makai utai pedas! Haha. Anak apai iya, apai iya sigi minat makai utai pedas. Teritik peluh, ni sirut sirut idung agi! Heheh.

    ReplyDelete
  9. Pratha instant nya lah dikena aku ngaga tuna mayo puff. pratha instant dikempat dua, mayonis dicampur nggau tuna, udah nya lipat dua, tekan ngena fork brush with egg yolk tauka melted butter udah nya tunu dlm oven 15 minit.

    celery maioh urang nda nemu ya manah diempa urang ke bisi prob gout. celery dikena nurun ke uric acid tang aku nda entu rindu makai celery, berbau..

    ReplyDelete
  10. celery juice?ka aku ngasuh parents ku nguji...
    roti canai? umm..empa ngau susu manis nyamai nya...hehe. Cuthess, ila aku ngajar nuan nyumai kari.heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...