Thursday, February 14, 2008

Selamat Hari Valentine

Selamat Hari Valentine nuju bala kita samoa!

Nya gamal bungai rose diterima aku ari apai tuai aku. Ni bala kita bisi nerima bungai rose enggau cokelat?

Aku mina bisi meli cokelat ka bala classmate saduai Denice enggau Duncan, bala cikgu saduai enggau meli ka Kathy, tutor saduai.

Aku empu sigi enda tau makai cokelat ... err, mimit aja tau, tang sigi enggai, takut blood sugar niki! eek Rugi asai, neh!

Sekali agi, Selamat ngintu Hari Valentine!

6 comments:

  1. Anonymous2:01 PM

    Oooooiii...cantik amat bunga rose nuan nya. Greetings to Douglas!
    A big kiss from my hubby pagi tadi, kena ngingat ke saritu Valentine's day, followed by two cute ones from my two girls...wah, kena meri terima kasih ke apai-tuai aku nya enggau anak, aku ngaga chokelat cake ke kami sebilik lemai tu tadi.
    Nyah, Happy Valentine meh ke kita menyanak mega.

    kumangmalai

    ReplyDelete
  2. Wahh, chocolate cake ka Nicolas! Jeles nya aku!

    Ko jako ka ngaga banana bread sahari tu, alu ga enda! Kulit pisang pen nyau majak chelum! :-)

    Happy Valentine's Day to you too!

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:43 PM

    Eh, gaga ke cucur pisang nuan nya, sedap agi!

    kumangmalai

    ReplyDelete
  4. Eh, beminyak, betepung, apu niki blood sugar! Hehe.

    Alu apin digaga banana bread nya! Tomorrow lah .. I hope so! Haha.

    ReplyDelete
  5. manah amat bungai nya puteri

    ReplyDelete
  6. Happy Valentines nuju Puteri and Doug. Dah ka masok 8 thn nyadi melaki bini, thn tu nadai beberi hadiah baka tahun ti ke udah tang bisi utai baru kena ngelaie ke ari tu, mai Gabby dinner sekali hehehehe.... gaga amat tudah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...