Friday, February 22, 2008

Blog Promo



Aku ngelalu ka penatai Kumang Malai a.k.a Lyana ka dunya blog! Woohoo!

Aku sigi lama udah mai iya enggau betulis ka blog tang iya selalu madah enti pasal ngena computer iya sigi enda entu berapa, selalu minta tulong anak tauka laki iya! Nyah, sapa orang nulong nuan ngaga blog tu? Nadai nya pedis, enda? mrgreen

Kami duai Kumang Malai a.k.a Lyana endang bekaban (2nd cousin actually), kadang-kadang bisi ga betulis email, kadang-kadang betelipun ga enggau pangan diri enti udah lelengau ka ninga nyawa pangan diri.

Aku bisi udah nemuai ngagai sida menyanak ba menoa Peranchis din, ah, taun 1995 enti enda salah ingat aku. Manah endar aku dibai orang raun meda menoa Peranchis. Bisi endar asai aku aku ka nemuai ngagai sida menyanak baru tang sekali tu aku mai bala anak enggau apai tuai aku. Enda meh nya baka asai aku ka agi dara kelia nemuai menoa Peranchis. Nadai meh aku ulih ngerek lelaki Peranchis ka sigat enggau agi bujang! mrgreen

Bah, aku mai bala kitai bela meri peransang ngagai Kumang Malai alu ngabas blog iya ka benama Randau Lyana.

Welcome to the world of blogging!

P.S. Laban ka enda berapa iga beblog, bisi salah tekan tudah Kumang Malai. Udah betukar url enggau nama blog iya nya. mrgreen

7 comments:

  1. Anonymous11:37 PM

    Selamat pagi Puteri,

    Terima kasih ke pesan serta mai
    bala bloggers bukai nemuai ngagai
    blog aku nya.
    Nya meh, enda nemu kebuah, paragraph/line nya tak enda tersusun. Maia aku prepare ia, nadai ga bisi masalah peda aku.
    Nya meh agi baru tu, bakanya meh kitai belajar...from mistakes neh!
    Anak enggau laki aku meh nulong
    ngaga blog tu. Terima kasih ga ke
    seduai ia. Bah, ka seduai ia, diatu
    ngaga time table kitai ba rumah tu, ngambi enda berebut! Issshhhhh
    no problem, ka aku, tengah malam
    enti aku ka, ulih meh aku dugau-
    dugau kediri ba PC tu ! hehehehe

    Nyah, ka ngundur ke diri dulu aku, wai, ila berandau baru.
    Ka modify blog aku nya meh, ngambi
    manah agi. Bergaut endar ga aku
    publish ia kemari, enda nyangka ke
    nyadi.

    ok, selamat datai ke semoa kita
    mega.

    kumangmalai/lyana

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:29 AM

    Bebelit & begulung dilah bejaku Peranchis enti ka begerek enggau bujang/dara sida.

    Empidan

    ReplyDelete
  3. KM,

    Jauh malam ga turn nuan nunga PC! Ni alah berebut enggau anak tauka laki! Heheh!

    Aku tau alai nuan nanya enti bisi problem enggau template kah ... whatever. Kira ka nemu mimit meh aku tu ari nuan! Haha.

    ReplyDelete
  4. Empidah, ukai mina begulung & bebelit dilah, munchung mulut enggau tesembur ai liur mega ma nguji bejako Peranchis!

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:19 AM

    Selamat Berblog ngagai nuan Kumang Malai. Uji ke dia meh, Puteri maioh amat penemu ia udah nyu tiga tahun asai ku ia dah bisi blog tang ia dah lama bisi websites bukai dulu agi. Sigi ia belajar ari mistakes. Tadi dah ngabas blog nuan tang bedau bisi utai, enda gak faham jako French. Nganti post nuan dudi ila meh.

    Puteri, agi tau endar nuan tuk dianjung bejalai neh. Agi adventure baka agi biak suba, pia meh agi cergas bejalai aja meda-meda menua merindang ke ati holiday enggau family. Sigi susah bahasa French, aku agi nemu reti bonjouir, enggau jet aime aja ari hasil pembacaanlah haha.

    ReplyDelete
  6. hahah..
    enti aku bejaku french, bisi hari endar mua org perancis nyau jempuk kena percik liur.hahaha (enda pasal2 kena sipak). belajar bahasa german aku baru datai sekali aja terus tukar subjek. kasih meda pengajar bahasa jerman nya nyau baka ke balat enda pengerai. Hehe

    KM,
    welcome to the blogging world. hehe

    ReplyDelete
  7. Puteri,

    Aku ka ngadu ke blog aku nya baru.
    Bisi problem mimit.
    Pasal line paragraph aku nya ke enda datai ba ujung.
    Nama kebuah nay?
    Benung ke ka ngadu ke nya tadi, nyu abis tersalah tekan button,
    accidentally aku delete blog akunya.
    Tu ka ngaga baru meh, ngarap ke nyadi manah agi.

    km/lyana

    Empidan,

    Enti ka begerek enggau orang dara/
    bujang pranchis, ngiga ia ke nemu
    jako English dulu. Udah nya, suka ati lah.......hehehehehe !



    Cuthess,

    Merci beaucoup ke pesan nuan.

    A bient�t !


    Chris,

    Merci beaucoup aussi � toi!

    vielen Dank ! (TQ in jerman)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...