Sunday, February 24, 2008

Pesen Baru

Nadai siko bala kita ka agi dara ka ngansing kasut moden ka diayan aku ditu kutai. Takut tetungkam tauka teterap sebelah pasar ma ngena kasut nya, ko kita.

Mama Doyee madah enti iya diupah, nadai iya enggai ngansing kasut nya.

Ko Licia, enti iya diberi kasut nya, iya ka meram (frame) kasut nya awak ka tau nyadi bantang randau temuai ngagai rumah iya.

Nama runding kita pasal pesen baju tu? Sapa bala kita berani ngansing pesen tu? Designer label, you, baru udah dibantai maya London Fashion Week tu tadi.

Aku ka ngansing baju tu tang aku ngena baju kot ba luar. Baju kot nya enda tau dibuka! mrgreen

11 comments:

  1. puteri, juling leka mata ku meda tusu indu ribai nya tumu pagi... hahahahahah.. naka meh enti ngena pesen tu, baka ke dipadah ku ke nuan, enti meraka jalai tau eksiden kerita, enti urang ke benong ngayuh ke besikal tau tetungkup meda nuan ... akaaaiiiiii...

    ReplyDelete
  2. puteri.. macam2 pesen neh.amat ko coki nya.asai aku enti ngena baju nang sigi nyau belantak kerita org ke bejalai nang sigi enda berasai betuju ngau pangan diri sigi musin 360 darjah laban lali meda nuan mansa kada enda bisi telantak ke tiang api hahaa..

    ReplyDelete
  3. Coki & Dara,

    Sigi amat belantak kerita meda indu mansa ngena pesen baka nya! Iya ka bejalai kaki sampai ngelantak orang tauka ngelantak dinding tauka tiang lampu laban ka kelalu rindang meda tusu ka ayan nya! Haha.

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:56 PM

    Ngam pesen baju nya enti ditipak ngena kasut ka diayan ka Puteri ka dulu.

    Nyeling ka bukai aku enti mansa indu ngena pesen baka nya. Enggai ka ngelantak orang laban mentol lampu kelalu terang ayan.

    Empidan

    ReplyDelete
  5. Nya lapa kita deh. sekali tu Puteri mantai ke kitai pesen ribai tu. Manah tusu indu ribai wai lembau nyebut enti Mama Doyee ngena baju tu. Sekali tu enggai aku dupah urang deh parai kitai. Ngena jacket enggai meh Puteri gelesi asai ya.

    ReplyDelete
  6. Empidan,

    Nyeling ka bukai nuan, pia? Enda aku arap, eh! Kada enda ari jauh nuan udah techungap chungap meda tusu org ka ngena baju pesen baka nya! Hahah.

    Tambah ngena kasut ka dibantai aku suba! Apu nya baru iya! Hahaha!

    ***

    Mama Doyee, tumu nuan surrender sahari tu!? Dupah enggai meh nuan, pia? Heheh.

    Aku sigi ka dupah, tang nya meh, enggai enda ngena baju kot or jacket ko nuan! Haha. Ngena kasut kutai, nya baru aku enggai.

    ReplyDelete
  7. Anonymous6:34 AM

    Hehe, balat gak fashion nya, nyamai enda ibuh bebaju deh, kelalu maioh lubang air con celap ngena nya, kesat nipple ngena nya, kononnya jauh agi Empidan lari enggai meda. Tang amat munyi ko Puteri enda arap eh enti Empidan lari meda utai ke manah nya. Perkara biasa nya ba pengidup Iban ba rumah panjai, ba rumah indai tuai orang susu besai kekitang enda ngeluu meda.

    ReplyDelete
  8. Ka aku meli baju nya....

    .... kena Inik aku diau ba rumah. Hehehehehehe

    ReplyDelete
  9. Paris Hilton aja kini berani ngena pesen tu ???!

    ReplyDelete
  10. Amat chelap bulu ma ngena baju nya Cuthess! Asai ka enda bebaju!

    ****

    Chris, kelalu manah baju nya dikena inik! Inik teleba agi enda bebaju ba rumah panjai! Nyamai agi sepi iya enda bebaju!

    Lyanan,

    Paris Hilton sigi ga pen ngena baju nya. Lebih ka enda betanjut dalam deh? Abis tampak p...i lebuh pansut ari kerita! Hahaha.

    ReplyDelete
  11. aih eh... kita tu deh... beli aja meh.. ngena bra enggau singlet ba dalam... kain sifon ba nya.. kakakakah... model nya laban kelalu berumban enda ingat ngena bra.

    ps : anang ringat deh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...