Sunday, August 08, 2010

Raun ke Putra Jaya


Lemai kemari kami bisi dibai sida Margaret menyanak ke Putra Jaya. Menua nya endang selalu dipansa ma ka ke KL ari KLIA tang nadai kala ngetu dia. Baru iya meh kami menyanak nya meda menua dia.


Tu gambar Palace of Justice. Manah amat gamal bangunan nya peda aku. Kiraka rami orang dia lemai kemari laban bisi konvokesyen enda jauh ari nya alu rami orang ke begambar ba dia.


Tu ba taman Masjid ba Putra Jaya dia. Kebuah ke Putra Jaya lemai hari ngambika aku ulih pritis ngambar utai ngena "low light". Rindu meda gambar bala geng ti udah ngambar utai di menua nya dia alu aku ka mega nguji!


Tu Masjid ba Putra Jaya. Rindu ngambar iya lemai hari. Bala ti sembiang sembiang, bala ti raun raun ga sebelah taman nya dia.


My favourite shot of the evening! Enggai enda petang hari baru tampak api ba jematan tu. Laban ti nganti hari ti petang ti ngasuh kami laun datai ba rumah sida Margaret ba Bandar Utama. Lauk nyu chelap enggau nyu lapar diri bala Margaret ti nganti kami datai! Kasih bala laban aku ti ngeringak ngambar biew!

Udah ngalih hari hari tiga tu lagi baru kami menyanak angkat pulai ke California.

2 comments:

  1. Ish... bebulan aku nadai bejalai kitu. Mansa dulu Puteri. Enjoy your holiday!!!

    ReplyDelete
  2. Ahhh, busy apa nuan flo?! Jenguk jenguk la ruai aku tu! :-) Udah abis chuti! Udah datai di rumah di California.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...