Monday, July 17, 2006

Angat!

Naka iya pengangat hari kami sahari tu.... 42 celcius. Aku mina bediri ba moa pintu enda lama, ngangau bala anak tama. Taja ari angat endar saduai ka bemain ba luar ... bala anembiak sigi tan tang kitai besai tuai takut nyepi utai pengangat nya, asai ka diau dalam oven!

Enti enda pasal bisi air-con sigi enda tan diau ba menoa angat baka tu. Sigi pindah aku enti nadai air-con, ngiga rumah enda jauh ari tasik. Ditu enti semak tasik, sigi nyamai hari, jarang angat endar.

Rumah sida entua aku enda jauh ari tasik, nya meh ma pagi hari, tebal embun. Ma malam chelap endar asai ka ukai musim panas; jauh endar beda pengangat iya ari endor kami diau ba Galt ditu.

Ma bala kita ka nemuai ngagai menoa kami ba California ditu anang datai musim panas .. enda tan bejalai musim panas. Aku enda kala pen nyepi pengangat baka ba ditu di Malaysia din.

Heheh, semadi nadai cherita meh, laban bisi aku udah nulis pasal hari angat ditu bedau lama tu tadi!

2 comments:

  1. Anonymous10:33 AM

    Angat-angat pan menoa US, tang bisi ga musim chelap dianti datai.
    Enda baka ba Sarawak, semina angat (with high humidity) tauka ujan sepanjang taun. I love four seasons...

    ReplyDelete
  2. Amat ko nuan kakilima .. bisi musim chelap dianti! :-)

    Tang ma udah kelalu angat ka pindah asai iya .. enda tan, kulit rangkai, idung bedarah, :-(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...