Monday, July 31, 2006

Cherita Ujung Bulan

Ujung Bulan

Laban kami ti enda enggau orang gawa ba opis, kami mina nemu hari tang enda nemu hari bulan! Tak tekenyit maya meda calendar .. apu 31 haribulan tujuh sahari tu pia? :-o

~~~~~~

Nadai Angat Agi

Hari kami diatu udah mupok manah, nadai agi ngangat hari ke kutai. Sahari tu udah hari ketiga pengangat hari enda lebih ari 34 C. Lebuh aku dreba nengah jalai tengah hari tu tadi dia aku berati ka sekeda bungai ti ditanam nisi jalai abis mati laban panas ti bisa bedau lama tu tadi.

~~~~~~

Meda Wayang

Lemai kemari kami duai Doug bisi nganjong diri meda wayang. Enda aku ingat ni penudi kali kami duai bisi meda wayang ba panggung! Too long! :-)

Antara Pirates of the Carribbean II enggau Superman Returns ... ni ka dipeda? Hehe, tentu lah pilihan aku! Aku sigi rindu meda cherita Smallville ba TV (tang lama udah enda meda), tambah mega aku ka meda gamal pelakon ti nganti Christopher Reeves. Sigi sigat ga pelakon baru tu ... mina siti aja .. ka lembut mimit aja gamal iya! Heheh. Rindu ga aku meda cherita tu; rindu amat meda special effects kelebih agi special effects ba scene Superman ti nyelama bilun ti laboh ari langit.

~~~~~~

Makai Malam

Udah pulai meda wayang kami alu makai ba Logan's .. aku makai steak, lama udah tengok ka makai steak! Doug makai burger.

Ni bala anak? Ehhh, tinggal lah .. bisi ngaji baby sitter nyaga anak awak ka kami ulih keluar dating - meda wayang enggau dinner.

Nya lah ma ka keluar, anak ditinggal, enda besai endar belanja. Mesti ka ngira upah baby-sitter ga dalam belanja keluar dating.

~~~~~~

Main Marik

Seminggu minggu tu tadi aku kiroh begaga ka tenggak marik. Sekali tu aku ngaga tenggak marik ngena tali (satin cord). Tali nya ditachang (chinese knotting). Kelia aku endang bisi belajar ngaga tenggak ngena porcelain beads enggau satin cord, tang nyau enda ingat agi.

Bekareh begiga ba internet alai belajar chara nanchang satin cord; bisi ga tetemu ka sekeda. Laban ti enda puas endar ati, dia aku bisi ngorder 2 iti bup ari Amazon (Chinese Knotting by Lydia Chen, enggau Chinese Knots for Beaded Jewelry by Suzen Millodot). Rindu endar aku laban bup nya datai dalam 5 hari ... bisi endar alai ngulih chunto kena ngaga tenggak! :-) Ila lah aku ngeso gambar .. nganti bisi kelima iti tenggak udah tembu ila, baru ngambi gambar.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...