Friday, September 15, 2006

Ansa Mangah 2


Lemai kemari tudah Duncan kena pantuk ansa. Duncan sigi enda nemu takut ka ansa. Endang selalu dipelut ka iya ma ansa ka ngagai iya. Enda nemu meh kemari, leboh iya bejalai nuju ayun iya, ansa laki alu datai belanda ngagai iya lalu mantuk iya! Bakal meh pah tudah Duncan laban kena pantuk ansa nya. "Goose eat me!" ko iya nyerita ngagai aku. "No, goose bit you", ko aku. "No, goose eat me!" Heheh. Kasih tudah nyabak laban kena pantuk.

Denice enda iboh sebut. Sigi takut endar iya ka sida ansa. Endang selalu nyabak rauh rauh ma sida ansa mansang nuju iya. Belalai belakang Duncan meh iya ma meda ansa semak dia.

Ansa kami nya sigi mangah. Kitai selalu meda ukoi nyalak serta begagai ka kereta. Enggi kami, ansa ti begagai ka kereta! Hahaha. Gamal nuan ko aku, ma iya ngagai kereta aku leboh aku pansut ari driveway kami. Tadi aku meda ansa laki (apai ansa) ka mantuk kereta orang seberai kami, udah nya alu ngagai kereta nya. Endang baka ulah ukoi!

1 comment:

  1. Anonymous4:41 AM

    amat steady ansa nya tau enda ibuh mela ukoi agi laban nya. tang ko orang ansa sigi tak mangah. aku enda nemula enda kala mela ansa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...