Wednesday, September 06, 2006

Persandingan Siti

Aisey, amat ketinggalan endar aku. Aku enda sedar Siti udah bersanding. Semadi meh macha komen ari Cuthess ba entry pasal Siti ka dulu ari tu. Bekareh meh aku begiga ka gambar ba internet pasal Siti ti udah bersanding.

Tang nadai problem laban ba YouTube mayoh endar video clip pasal persandingan Siti! Heheh, reti nya sempat ga aku meda Siti ti udah nyadi bini Datuk K.

Apu, amat besai endar belanja Siti ti nikah tu. Ko berita, tiara ti dikena Siti udah berega RM2 juta! Iisssh, amat beduit ka Siti enggau Datuk K tu?! Sejuta dah kitai enda kala meda, enda ibuh sebut ngena tiara berega RM 2 juta! Ni iya rega baju ti kena Siti bersanding, berapa kali tukar nya? Datuk K segak gamal ngena tuxedo tang maya iya ngena baju Melayu tuai endar gamal iya ... amat enda padan endar gamal bebini indu biak.

Kepuas aku bepeda ka sida video pasal Siti ti bersanding tetemu ka siti video ti benama Lelaki Duda. Tune lagu tu nunda tune lagu "Gadis Melayu". Siapa bilang lelaki duda tak menawan, ko munyi leka lagu tu. Leka lagu tu becherita pasal duda ti udah menawan hati Siti. Oiii, hormat sikit lah, Datin Siti nama orang diatu! Heheh.

2 comments:

  1. Anonymous2:56 AM

    bah orang kaya enggai enda belanja besai, legi haram ko sida ia legi enda tau bebelanja besai, ngayah kenu ko. enggai nyadi ka hormat ke Siti agi orang diatu, mayuh agi orang ditu ngumbai siti nya indu sundal(ukai aku aa, aku semina ninga nama utai ko orang aja). Udahnya, ia empu ke enggai dikangau urang datin so apa agi. mayuh agi ia empu fan diatu udah enda minat ngagai ia. lalu bisi sekeda orang enda puas ati enggau ia. maya 31 august ari nya kuala lipis nadai nyambut hari merdeka ketegal dua iku nya ke jadi lalu mayuh la orang "patriotik' tu enda puas ati..

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:16 AM

    Don't call me Datin, just Siti. Don't call me princess, just Siti, ko iya merendah diri...
    Tetapi tara dipakai mengalahkan Queen Elizabeth...hah hah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...