Tuesday, June 26, 2007

Bekebun

Taun tu pun plum kami galak agi ari taun dulu. Aku mina ka makai buah plum enti iya mansau amat amat. Buah tu masam enti enda chukop mansau. Buah apricot enda entu manah taun tu, mit endar. Pear bekenya ga. Sida epal agi mit bedau ulih diambi.



Doug bisi nguji nanam radish panjai ari leka taun tu. Apu, balat ka bisa asai lubak tu!! Enda nyamai sepi aku. Ka agi aku makai bansa radish ka bulat.

Doug bisi nanam entekai, buah semangka, tomato, squash enggau jagung. Bisi meda? Jagung enda peda laban iya ba ujung sepiak kanan. Antara bungai ditanam iya nya gladiola (ba pasu), morning glory, awak ka bisi empakap ba pagar nya ila. Aku bisi nabur leka bungai baka daisy, bachelor's buttons, sunflower, tang apin tumbuh.

Kemari kami duai Doug bisi shopping alu bisi ngetu ba hardware store. Hardware store ditu ukai mina nyual hardware tang bisi mega garden center. Aku bisi meli pasu besai alai mindah pun ficus ... pasu alai iya diatu udah kelalu mit. Aku bisi mega meli sekeda perennials (idup sepanjai taun) bewarna engkodok (purple lah). Aku ka nanam ba tanah tang ko Doug alai bekebun sayur nya deka dichangkul baru ila ... anang guai ko iya. Tanah kami ditu kering enti enda dichangkul amat amat. Bisi mood aku bekebun bungai taun tu!

6 comments:

  1. Apo wai....seronoknya dapat berkebun.... Rindunya nak pergi kebun ni....

    ReplyDelete
  2. Berapa taun udah diau ba rumah tu alu nadai udah nanam bungai! Mina bisi berapa iti pun buah aja. So taun tu nguji mimit lah, udah bisi pagar .. ansa enda ulih tama makai utai tumbuh!

    ReplyDelete
  3. puteri..tok komen kedua..tadi dah manah2 aku taip enda ulih post ish..bestnya bisi kebun..buah plum nya yummyyy...ditu marlah puteri tang nang sigi kak makai asam so beli ajalah bestnya makai free..maioh amai utai tanam seduai doug rindu ati meda

    ReplyDelete
  4. isiish, enda berapa ga, selalu bisi problem nuan ngepost komen!

    Au, sigi rindu makai buah buahan ari pun buah diri empu! Enda alah dempa!

    ReplyDelete
  5. Aku lalu nadai betanam tu tadi laban kelalu angat..kemarau tu bangat pedis amai deh endu..nadai ulih nata utai ditanam bala..ngechuri ai belama bala keda tang suah kena tangkap local municipal hahaha..kena ukum. Aku enda ehhh enda manchal agi.

    ReplyDelete
  6. Ni agi kemarau kita diau, aki gerubi?? Nadai ujan ngemalat ba Texas kita dia?

    Terok endar enti kena saman laban ti ngena ai leboh hari kemarau tu! Kamid itu laban ka diau ba country side, ngena ai telaga. Nadai org ulih control!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...