Sunday, June 24, 2007

Cherita Baru

Lama dah enda nulis post baru, eh! Mina nyebut cherita pasal Cuthess ti udah betunang. Ukai nadai cherita, malas ..... gila begaga ka marik!

Aku bisi diasoh kawan aku ngaga tenggak enggau antin dikena bala bridesmaids enggau flower girl. Anak indu lumur dua (Monica) iya deka nikah bulan lapan tu ila. Lapan iti tenggak udah tembu. Tenggak flower girl baru tembu digaga sahari tu. Baru start ngaga antin. Kemari aku meri 4 iti sample. Siti sample dipilih, so start lah ngaga nya tadi udah pulai sembiang.

Gambar tenggak (left) nya 3 ringkat tang Monica minta mina seringkat. Ok lah, tang enda ngemanah 3 ringkat peda aku!

Lemai kemari aku bisi ngagai Bridal Shower Monica. Nadai entu mayoh orang dipanggil. Samoa orang diundang bisi mai present .. bala sida towel mandi, towel dapur, sexy lingerie, jeng jeng jeng enggi aku? Hahaha, sex manual!! Malu bala ka ngebak bup nya! Heheh.

Bala nembiak sekula diatu benong chuti musim panas. Bala anak aku agi nurun sekula, enggau orang summer program. Nadai aku tan begulai enggau saduai besari sari. Enti dirumah nadai ngetu minta utai dempa. Ni ka berebut rebut ka ayam agi ... manah agi anjung enggau orang summer program! Heheh. Sapa madah aku supermom?!

Tu video diambi maya sida graduation. Aku mina ngambi berapa sikin aja .. laban ngumbai enda peda utai digambar ... enda entu terang hall alai sida ka belagu nya. Bala sida pre-schoolers belagu The Wheels of the Bus. Bisi meda Duncan enggau Denice dia? Boleh tahan eh, Blogger Draft bisi alai upload video! Enda iboh beupload ngagai YouTube tauka Google Video tauka video hostings bukai.




Kami bisi bekebun mimit taun tu. Orang belakang rumah din alai bekebun. Enggi kami tak ba moa rumah!! Enti betanam bungai aja enda ngawa, sigi alai nanam bungai ga! Utai ka ditanam jagung, entekai, tomato, buah semangka, cantaloupe, carrot, radish, enggau chukop macham bungai. Radish tau udah diambi. Pun tomato udah bebuah. Pun entekai galak endar. Rindu meda buah iya ila! Pun jagung agi mit, apin lama udah ditanam.

Ma lemai hari rindu endar dudok ba moa rumah berati ka utai ditanam laban hari agi terang jam pukul lapan lemai. Hari pen enda angat. Aku bisi ngasoh Doug meli ka aku kerusi malas awak ka bisi alai releks maya lemai hari! Heheh. Tau macha bup tauka ninga muzik ba luar rumah dia.

Naka tu aja cherita sekali tu.

3 comments:

  1. Anonymous8:48 PM

    wowww cantik endar tenggak gaga nuan..aku bisi ngaga siti baka nyak..kaler celum ribbon wit white pearl..alu kena snatched my friend..iya enda sabar ngasuh aku ngaga..alu ngambi enggi aku..

    Anyway..galak endar buah buahan di tanam nehh..kami semina bisi lemon aja ba backyard heheh..galak endar lemon sampai enda ulih d harvest

    ReplyDelete
  2. TQ, TQ! Kati ko nusok ribbon nya ngena pearls? Pearls usually so mit the lubang! Heheh. Malas lah, ngeritok lubang nya ngasoh besai agi. Aku ngena Czech fire polished glass beads. Economical, and fit the bride's budget!

    Bisi ngaga lemonade ataupun lemon meringue pie ngena lemon nya? How about lemon jam? Heheh. Kami duai Doug besebut ka nanam citrus, alu bedau ga. Ka nanam lime, awak ka bisi kena ngaga sambal. Yummy!

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:33 AM

    Hello Puteri, beri ke aku siti neh marik digaga nuan nya, enti enda jual ke aku kitu hehe pama meh bisi dikena maia kak ngibun diri empu kepasar. maioh endar gak utai ditanam nuan diak, manah meh nya, kena ngisi masa lapang, akai sayur diri empu selamat agi ari meli. Sorry Puteri nadai ulih ku malas comment nuan ba blog aku coz sigi enda ulih ku reply ari blog aku empu. macam macam utai udah digag aku dia, experimen nya ia nyu nyadi bakanya. tambah lelak amat monitor tuk sut selalu nyu enda dipeda utai ditu rapas aja.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...