Friday, November 09, 2007

Salji

Benjamin Ujang madah diri iya jakun laban ti enda kala meda salji. Ni baka salji kah, ko iya nanya aku. Baka ais dalam peti ais kah? Heheh.

Aku keterubah iya meda salji pen baka jakun! Ba menoa Peranchis din keterubah iya aku meda salji turun ari langit. Bendar aku berati ka leka salji ti inggap ba jendela bilik alai aku diau. Maya nya aku bisi nemuai ngagai petunggal aku ti diau ba menoa Peranchis din. Iya belaki orang bansa Peranchis.

Tu sekeda gambar salji diambi aku ari snowcrystals.com Tu meh gamal salji enti iya turun baka kapas ari langit. Enti salji kelalu lebat nyau enda entu peda shape iya. Enti ka nemu kati iya tau nyadi shape baka nya bacha ditu. Aku enda nemu nyalin jako nya dalam jako Iban! Kelalu complicated! Haha, nadai kala belajar science ngena jako Iban!





No two snowflakes are the same. Kati ko iya tau nadai sebaka? Tiap iti snowflake ti laboh endang nadai bisi sebaka. Nya meh kitai meda pemesai Tuhan ti ngaga dunya! Puji Tuhan!

23 comments:

  1. akut tuk jakun meh..nda kala meda snow..Hehehehe

    ReplyDelete
  2. :) Aku terubah meda salji sigi enda excited laban ka enda rindu menoa chelap. Haha. Tang sigi manah dipeda enti duduk dalam bilik enggau heater, nunga jendela meda salji laboh ari langit.

    ReplyDelete
  3. haha...nyak meh puteri,,tang manah gak gamal salji nya artistic..sigi beautiful GOD creation..hehe!

    nganti 1st time meda salji ila 1st thing aku ka main snow fight haha..
    ulih kitai belaban ila..

    ReplyDelete
  4. Heheh, Pat, jakun mega nuan pia? Aram meh nemuai kitu maya winter!

    Flo, sigi amat, aku enti pansut maya bisi snow sigi lembau. Kaki enda tan chelap. Enti iya laboh lightly sigi rindu ka meda, laban shape snowflakes sigi ulih dipeda ma udah terengkah.

    Ben, sigi artistic shape snowflakes nya. Yes, God's creation is beautiful!

    Aram meh kitu nemuai ngagai kami kitu maya winter! Awak ka sama saduai Pat enda jakun agi! Hehehe.

    ReplyDelete
  5. ka nemuai agai menua ribai maia winter ambi ka meda snow tang nya meh laban ka enda tan celap tambah gi ti maia winter mlm panjai mat ahhh enda pulai modal hehehe nganti kena 6D ila raun nemuai agai nuan puteri (ko kitai) aram kitai pat n benjamin mupuk nyimpan duit kena raun nemuai agai puteri kin

    ReplyDelete
  6. Au, ah, nadai gaga ga enda mupuk nyimpan duit ngambi ka ulih raun nemuai kitu!! Ma chelap, pasuk ka baju beserak ngambi ka enda chelap! Hahaha. Amat panjai ga malam ma musim winter.

    ReplyDelete
  7. bisi snow ba alai kita diau puteri? best aku pan bedau kala meda snow..ba australia ba alai tanah tinggi ba NSW and tasmania jak bisi snow ba melbourne nadai. :(

    ReplyDelete
  8. Ba endor kami ditu nadai meh snow tang ba tanah tinggi din sigi bisi .. 5000 kaki katas endang sigi bisi.

    Kemari bisi ujan ditu, tang ba 5000 kaki katas din snow laboh. Mina dua jam aja penyauh ari endor kami diau. Kira ka enda entu jauh meh nya.
    Enti maya bisi big storm ba 1000 kaki peninggi bisi ga snow laboh.

    ReplyDelete
  9. aku lagikla mak jakunis .. ka belaki orang putih indai/apai ku ngerejek ka ngusong menoa ribai duit nda cukup hahahahahhaha..

    anyway, God is Great, for creating such unique creation. Halleluia!!

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:13 AM

    eww best nyer. Bear dah siap meli ke aku winter coat, dahnya mesan meli maioh agi baju kena maia sejuk, hehe aku pulak majak beli stokin haha, excited amat kak meda salji din neh best nyer. manah amat snow flakes nya dipeda. Ingat ke folk tales, Rapunzel n Snow white.

    ReplyDelete
  11. ingat ka cerita chronicles of narnia!

    aram meh kitai blogger iban ngaga tour agai puteri bak california..
    kitai raban mayuh ngabang kin hehehe!!!

    get ready meh nuan puteri!

    kati enggau raban blogger iban ndak bisi??nadai ati ka begaga ka ya?

    ReplyDelete
  12. kasih meh tudah aku jadi jakun hehehe!

    ReplyDelete
  13. aku pen jakun ga enda kala meda snow mina meda ba tv jak hehe..bestnya enti ulih main snowball..puteri ambik pic maioh2 enti main snow post ba blog..erk..cath nganti masa jak kak meda snow hehe

    ReplyDelete
  14. Hey, dara, lama endar enda ninga rita nuan! How are you?

    Nya lah Cath, nganjong diri meda snow. Hehhe, tekakang iya celap din ila!

    ReplyDelete
  15. Anonymous12:03 AM

    Auk amat munyi ko Chantique..ba Melbourne nadai..nyau ngagai tanah tinggi baru bisi..aku 1st time meda suba maya ngagai Victoria NSW..

    Aku pun jakun!

    ReplyDelete
  16. wah...interesting amai plan benjamin ka mai ngusong Puteri ke California..Hehehe! Ilak meh ben :) Arap ke plan nuan nyak tau mujur and kitai semua tau ngagai Puteri :) (AKu tuk ka aja..)

    ReplyDelete
  17. Bah Pat,saduai Benjamin ngulu rombongan ngusong aku kitu!

    Enti enda chukop alai diau dalam rumah, ngaga kemah (tent) ga kitai ba belakang rumah! Nya baru iya kitai camping! Hehehe.

    ReplyDelete
  18. Hahahaha.. lawak lawak..

    kati ngasoh pat nggau benjamin kemping ba luar rumah ..nyau tetengok bala neighbors ensium bau babi tunu. udah nya ditunga nggau chap langkau dikena manas ke tuboh leboh musin chelap. hahaahahah

    ReplyDelete
  19. haha, coki, sigi tetenguk bala org putih nyium bau babi tunu!! Haha, kada enda nyau ngangau polis sida neighbours ninga bala Iban chapuh udah ka ngirup chap langkau! Hahaha.

    ReplyDelete
  20. apuuu...babi tunu enggau langkau sigi ipak ya nyak..!

    aram meh tua ngulu ka bala kitai ngusong puteri kin pat...diau sekut2 ndak meh ngawa..."sharing is caring" hahaha!

    terima kasih meh ngagai puteri ti pia...diau bak tent tang bisi tunu babi enggau chap langkau..sigi tent 5 STARS nya wai hehehe!

    dini ulih giga nyak,,bak california jak bisi (ujung bilik puteri) hehe!

    ReplyDelete
  21. Ben, udah tentu tent disedia aku nya 5 stars! Hehhe. Aram meh ngusong aku kitu!

    ReplyDelete
  22. ngena cermin mata wai...baka guru besar..!

    manah meh nyak 5 stars...alah hotel TANAHMAS bak sibu hehe!

    ReplyDelete
  23. Ka enggau ngeroh ai kami wai. Amai manah snow neh. Jakun meh tu.suah kena pancar panas engau ketik ujan. Kemaia meh nyepi tepan snow neh. Munyi ko anak, "Mama ka aku meda snow". Nyamai urang ke mit nyebut utai. Kemaia meh ampit enggau meda. Lalu wai Puteri ngagai blog aku http://guchimas.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...