Wednesday, March 26, 2008

Makai! Makai!

Tetenguk ka makai asi guring, mupok aku nguring asi tengah hari siti. Ngena ga bisi lap chong tau dichampur enggau asi guring.

Kami bisi ngintu St. Patrick's day kena 17 March tu tadi. Taun tu kami nadai manggil orang laban kawan ti selalu dipanggil kami bisi ngaga program kediri empu. Special food kena ngerami hari nya iya nya corned beef enggau kubis. Lapan jam corned beef dipandok dalam slow cooker.


Tetenguk ka makai nasi ayam. Asi dichampur enggau Hainanese paste (ari butol), udah nya ngerebus leg quarters. Chara muntang lah.

Roti canai buatan Malaysia. Bisi tetemu ka Yeo's curry gravy. Ukai kari manok. Manok enggau kentang tambah diri empu. Kari nya sama asai enggau kari manok Yeo's. Puas ga asai nyawa makai roti canai enggau kari Yeo's!

Apin lama tu tadi tetengok ka makai steak. Diempa enggau asaparagus enggau kulat champur bawang tikam enggau Worcestershire sauce. Sedap ga eh!

Nama lauk kita tengah hari tu?

8 comments:

  1. apuuu appuu sedap mat lauk lauk di depan mata ku ini.... lebih agi steak nya.. juling mata ku..

    ReplyDelete
  2. Ahhh, peminat steak, ah! Hehe, aku minat meh steak! Mina di US ditu, steak nadai enggau sauce, enda baka European style. Enti steak, aku agi prefer French style laban sauce iya. Ba Malaysia din sigi di idang enggau sauce. Ditu kadang2 kelalu rangkai! Dah ga mina mina medium well-down! Issh, enda ulih aku makai medium-rare! Baka carnivore asai iya!

    ReplyDelete
  3. woohoo! sedap amat lauk pauk kita wai!
    enggi aku, aku prefer black pepper steak...done, enggai makai ia ke agi berdarah!amat enggai ke jadi maging!!
    ngoder pizza kami sebuat lemai tu, nadai ari ngaga kediri.... hehehe, lama udah enda nemu nagih ga bala.

    ReplyDelete
  4. lapar pulak meda lauk2 semua..sedapnya..

    ReplyDelete
  5. Ngasoh lapar gambar lauk nya pia, dara? Heheh, nganjong diri ka pasar makai ga nuan!

    ReplyDelete
  6. nyak ya bulih,,, post meh utai ka nyamai baru hehe!

    nang sigi ndak kala lapar maca blog nuan wai puteri!

    ReplyDelete
  7. Amat lama enda meda nuan Ben. Kasih ninga org bujang lapar meda gambar! :-)

    ReplyDelete
  8. Argh. Tension aku meda gambar utai dempa nya. Nganti bisi ari aku show-off utai di empa aku ditu ga. Hehe.

    Lapar indah meda gambar nya. Aiii...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...