Monday, June 23, 2008

Wifi booster gaga kediri

Kita anang ketawa meda utai digaga aku tu! Coki datai ka bebaring ba lantai ketawa meda wifi booster digaga aku!



Wifi booster tu ditunga ngagai Shell office laban dia bisi hotspot. Shell office ulih dipeda ari balcony rumah apai aku nya.




Nah, taja gamal tu nyelai dipeda iya bisi mai asil! Suba laptop aku, ngena external wifi adapter diachok ba USB port ba laptop, nadai nerima signal ari Deconnexion. Diatu, udah dipasang enggau USB extender cable pemanjai 5 metre, alu digantong ba booster digaga aku nya, ditanchang ba rail balcony ... jeng, jeng, jeng!!






Ari nadai signal, diatu ulih nerima tiga tauka empat bar, connection signal hovers between good and very good!

Nah, barangsapa kita ka diau ba tempat ti enda berapa ulih nerima signal wifi tau ngaga utai baka enggi aku tu! Enggi aku tu ngena tudung kipas, about 12 inches in diameter.

Ko Doug madah ka aku, aluminium foil nya sepatut iya diadu manah, anang kelalu balat kerunyuk ko iya. Enti iya smooth agi, manah agi radio signal diterima. Ohhh, ko aku! Hehe, main gasak aja! Tang ka ga nyadi eh!! Pagi tu tadi bekareh aku masang aluminium foil ka baru ba tudung kipas nya ...tang agi ga signal strength iya baka enggi kemari.

Pokoknya (nunda jako Indon), wifi signal booster aku tau dikenyadi! mrgreen

11 comments:

  1. hahaha..tau endar dikenyadi neh..enti beri tinggi agi engka manah agi puteri heheh...landik landik..

    ReplyDelete
  2. Ketawa nuan, Dara! :-)

    James, au aku bisi di Miri. How about a drink together one of these days?

    ReplyDelete
  3. if got kuali, even better...

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:33 PM

    Apu tekenyit ku meda, lawak gamal ia tang tau gak dikenyadi keh. Aku ingat suba maia kursus facilitator kami kala nyebut satelit dish nya dikumbai ia kuali. ohh tau nguji ngena kuali tauka tudung kuali keh? ia gak asal ari logam deh hehe.

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:51 PM

    apuuu steadi amai kitak nehhh...ehh nuan abak miri kah??

    ReplyDelete
  6. ch1l, kuali heavy, hard to put up!

    Cuthess, sigi lawak wifi booster aku nya! Heheh.

    Ladybird, au aku di Miri diatu. Tau kitai betemu, eh!

    ReplyDelete
  7. cukup kreatif...amat stidi wifi booster di gaga nuan nya. Lama nuan di Miri ilak? Tekenyit ku meda nuan bisi di Miri sari nya...

    ReplyDelete
  8. Jo, nadai gaga ga enda kreatif! Dah desperate! Dial-up lubah ka mati! Wifi enda ga ulih nerima .... so ngaga kediri lah booster iya!

    Aku di Miri till early August tu ila.

    ReplyDelete
  9. Naaahh naka meh.. strainer nya pun boleh tahanlaa.. tang agi meh aku ka begaring ketawa atas lantai.haahahahahha... akaidai... nda ulih ku imagine sema ke rumah kami bisi strainer tauka kerubung kipas nyadi wifi booster.. hahahahha..hahahahaha.... lawak eh.. entry paling lawak hahahahah...

    ReplyDelete
  10. Apu, amat geli endar ati nuan Coki meda wifi booster aku nya! Hehhe, pama meh bisi teperindang sekeda kitai meda wifi booster aku nya!

    Enti nuan bisi masang booster baka enggi aku nya ba rumah nuan, tentu nyadi batang randau neighbour nuan nya!! Tetanya-tanya sida, nama kebuah nuan masang strainer tauka kerubung kipas ba balcony nuan? Hahaha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...