Friday, September 19, 2008

Pengawa Ujung Minggu

Kena tujuh hari bulan tu tadi aku bisi enggau orang belajar ngaga kad. Tu meh sekeda kad digaga aku hari nya.

Laban kami ka baru belajar, kami mina nunda chunto ka udah disedia dia. Kad 'Thank You' kad ka keterubah digaga aku.

Empat iko kami ka dudok ba meja siti tu. Sekeda perengka dikena kami ngaga kad.

Tu gamal kad ka digaga aku sahari nya. Dudi ila aku ka ngaga kad jemputan kena aku nyambut hari pengada aku ka 50. Er, 50? Au, ah 50!! mrgreen

13 comments:

  1. Eeee... manah amat nya... uji nuan ngeso ke gambar step by step ngaga nya Puteri...

    ReplyDelete
  2. Ngeringak ngaga kad nya kutai, enda ingat ngambar step by step!!

    ReplyDelete
  3. 50?

    which means nuan sama umor nggau mak akulah... wow....

    puteri, anjungla kad siti ke aku muakakakakkaka.....

    ReplyDelete
  4. Seumur enggau mak nuan? Aiseh! ;-) In a couple of years la.

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:43 PM

    Puteri, aku madah ke Brett pasal laki kwn dik nya, pedis perut katawa lalu mai calculator kena ngira umur haha.
    Mentua aku lalu call, aku kena charge long distance incoming call, dah over 200 minute aku ngena telefon haha. So nuan call aku lepas 7pm ngambi ku enda kena charge long distance, sut amat menua Canada tuk enda faham aku service charge sida tuk.
    Aku dah madah kahwin baru kami duai di Canda , ko ia only on a peice of paper ko ia, nganti nanya monday tuk ila. Eee ila ku call nuan gak.. lawak amat.

    ReplyDelete
  6. Aduh, Cath, sorry laban sama enda sedar pasal incoming long distance call kena charge!!! Ditu pen baka nya tang laban kami mayuh minutes nadai kala kena charge. Beri ka aku lumur fon rumah nuan. Ni alah kena complain entua indu nuan ila!! Pama nya 200 minutes!! Lemai legik aku call nuan baru, dah lepas pukul 7 kita. Amat nadai kena charge dah lepas pukul 7?

    ReplyDelete
  7. Aku bisi lah, set kena ngaga kad baka tu. Beli aku ba kedai nyual barang kena decorations.

    Suah enggau anak dara aku dua iku nya nyendia ke kad kena invite bala kawan sida ia baka birthday tu tadi. Amat rindu..ma udah numbuh ke hobby baka tu.

    50 candles...so soon??!!!!wowwwww

    ReplyDelete
  8. 50 candles? Anang eh, angus rumah lagi laban kelalu mayoh lilin ditungkun!!

    Ditu org sigi rindu amat ngaga scrapbooking and card making. Perengka baka stamps, stamping pads ka mar mimit ... ukai siti dua diguna ...

    ReplyDelete
  9. Anonymous9:43 PM

    Hehe 50 candles angus rumah, apu lawak amat ulih ku bayangkan anchur kek nya maioh lubang.

    Bisi ke nuan call aku lemai tuk tai? aku benung brandau enggau emntua aku, aku meda no 804 dulu ukai edmonton ukai canada nya, maybe no international card ko aku. Maybe nuan neh.

    ReplyDelete
  10. Haha, Cath, sigi anchur kek nya enti ngemayoh nya candles!!

    Au, bisi aku call nuan tadi, tapi call nya terus ngagai voicemail nuan. Engka di off nuan phone ko aku .. ni nemu laki nuan agi dirumah ... enggai dikachau org! Hehehehe. Anang enda meri lumur phone rumah nuan ... enggai ka ringat entua nuan enti salah maya call lagi!!

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:28 PM

    Nadai no telefon rumah kami duai ia, mina bisi handphone aja, nadai hal enda ia nganu, call lepas kul 7 pm canada time. Aku kemari benung berandau enggau ia ba telefon, nya ku ninga tut tut engage maia nuan call aku. Ia call aku laban bisi org indaia siko call aku madah aku bulih telefon ferr anjung sida ke rumah konon, nya aku ngasuh sida call mentua aku. enggai pen nerima utai ferr ma bill bulan dibayar gak. hehe

    ReplyDelete
  12. nadai fon rumah, kita pia, cath? :-)

    ReplyDelete
  13. Anonymous8:51 PM

    puteri call aku diatu
    aku dah abis berandau ba fon
    ok

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...