Tuesday, September 30, 2008

Entuka Lama

Hari minggu tu tadi udah kami pulai sembiang, kami limpang ngagai MacFarland Ranch laban ka meda Entuka Lama. Aku endang sigi rindu meda sida entuka lama.

Taja diatu udah musim luruh, tang hari agi angat endar sahari nya. Sida pun kayu ba MacFarland Ranch nadai siti ka bansa ti bebali kaler.





Spaan's Cookie endang sigi tebilang ba menoa Galt ditu. Diatu uchu indu orang ka ngepun bisnis tu nampung bisnis cookie nya.

Enti nya kitai, nadai kitai nemu nyimpan entuka lama, lalu diadu manah baru. Buruk diri dia meh entuka lama kitai!



Sigi manah amat sida entuka lama ka udah diadu. Alah gamal entuka baru! Entuka ka ditilik Doug enggau Duncan tu entuka elektrik. Aku baru nemu entuka elekrik endang lama dah bisi!


Apai tuai orang sepiak kami ditu bisi meh entuka lama. Nama iya bisi ba list orang ka mandang entuka lama, tang nadai meda entuka enggau iya empu sahari nya. Engka udah pulai ko Doug, tauka ka nadai nyadi enggau orang.

****

Selamat Hari Raya ngagai kita ka ngintu Hari Raya.

9 comments:

  1. Good good good......

    ReplyDelete
  2. Nice blog.
    Beautiful pictures.Wow

    Please visit:

    http://bali-universe.blogspot.com

    Good luck

    ReplyDelete
  3. Thank you for dropping! :-) Glad you enjoyed the pictures I took last weekend at the Old Car Show.

    ReplyDelete
  4. ooops, I meant thank you for dropping by!

    ReplyDelete
  5. Mem...aku ka ngempu entuka bakanya...sigi the one and only meh aku di Miri enti driba kereta nyak...ehehehe...

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:21 PM

    bisi ke nuan call aku kemari? Aku nadai ulih view nombor nuan enti nuan call, coz nombor ia sama enggau long distance call lain. Call ku lemai tuk legi enti nuan free.

    ReplyDelete
  7. eh Cath! Sorry aku enda ulih fon nuan laban jam kitai enda co-ordinate. Enti before 7.00pm Canada time ulih aku fon, after 7.00pm pukul 2.00 pagi kami ditu. Buntau aku nganti jam nya, Cath. Sayau nuan nadai landline fon neh. Tang enti bisi urgent matter nadai ka enggau meh, kapa enda in-law nuan mayar mar ngena hp ia! hehehe

    Sorry, wai cousin, nyu melakang ke nuan kami duai Cath ke berandau tu.

    Aku rindu meh ke kerita lama, antique endar. Anang kira menua kitai, ma ukai 'collectionner' enti udah jai kerita nya, antique enda antique, ba baruh pun kayu din alai ia. Abis tingang taik burung. Enti enda endur bala manuk meram telu!!

    ReplyDelete
  8. Jo, aku ka meh ngempu sebuah kerita baka nya!! Lawa amat kitai dipeda orang!! Tang ditu, nadai kerita nya dibai kin kitu .. only on very special occasions or for weekend drives .. saya enti kena lantak orang!

    Cath, berapa hari udah aku nguji call nuan .. busy aja phone nuan .. terus pegi voice mail. Enti cun cun pukul 7 pm nuan, ka pedis mimit aku call laban nyendia dinner. Dah abis dinner, kira ka after 9 pm kita, baru bisi hari. Lagi aku call nuan baru.

    Lyana, sigi antique meh kerita baka nya .. berega amat.

    ReplyDelete
  9. Apu... manah mai entuka nya.. Jilis aku meda kita wai ulih meda semak2 entuka jeman kelia tuk.. Uji bai siti pulai ke menua tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...