Saturday, October 04, 2008

Tengok ka karipap

Apin lama tu tadi, Lyana bisi ngaga karipap. Nyau tengok aku meda karipap iya! Maya aku di Miri tu tadi, nyau ka ninting lemai aku bebeli ka kuih ari Melayu ka bejual kuih ba depan mesjid enda jauh ari rumah sida apai indai aku.

Meda nya agi bisi pie crust ba dalam peti ais (dibeli ujung taun dulu!!) tambah mega bisi ubi randau, dia aku alu mupok nguring dagin pepat, ubi kentang, bawang besai enggau kacang pis kena ngaga isi karipap.

Tu gamal isi karipap enggi aku. Aku lebih rindu ngena dagin sapi ari dagin bukai.



Mit karipap gaga aku. Tau suap sekali enti tegar makai!


Empat igi empa aku pagi nya alu diteruju enggai ai kupi, Red Guara ari DCL (De Classic Life).


Nah, sapa kita nemu pasal kupi tu? Mayuh bai aku pulai ari Miri tu tadi. Ipar aku siko member DCL. Aku rindu ngirup kupi tu laban enda jampat lapar asai perut ma udah ngirup iya.

Agi bisi sekeping pie crust ba peti ais. Ila ngaga karipap baru! mrgreen

7 comments:

  1. nice looking karipap!!
    aku pun hantu karipap, sekali duduk olih makai 4-5 iti

    ReplyDelete
  2. apu..nyamai amat karipap nya..hehehe minta cimit...hehe
    Kopi DCL nya? parents ku sigi ngirup nya. amat manah gak laban mak ku nyau nadai migrain agi udah ia selalu ngirup nya. lapa deh, lalu nyadi stokis kaban..hehe

    ReplyDelete
  3. Nuan bisi cuan kena ngaga karipap? Enti bisi, best amat, nyamat ari ke main lipat-lipat(ka Cyn) ngena tunjuk jari.
    Aku kemari ngaga baru meh karipap laban bisi di invite ke birthday party rumah kawan. Mayuh pemakai bukai di bantai, karipap enggau popia dulu abis. Aisehhh...gaga ati ku!

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:39 PM

    Puteri, sorry kemari aku enda ulih nerima call nuan, benung ba dalam Telus science center, enda ulih ngena handphone so keep it silence. Sehari ari kemari kami duai ngagai exhibition body world, exhibition tubuh manusia ke udah mati ti udah diawet serta diplastik. meda semua organ dalaman manusia eiii keji aku meda. Dahnya malam ngagai planetarium, rindu meda bintang, galaxy serta nemu buruj. sebedau nya dulu kami duai meda i max documentary pasal Phraouh, kubur lama mumia Raja moses ! moses !!, tuthankhamun enggau semua ramses royal family.

    ReplyDelete
  5. Mama Belian n cengal, aku pen ulih makai 4 - 5 iti sekali duduk, semadi nagang diri!

    Chris, ukai mina tau ngerai ka migraine, orang ka kena stroke pen tau bisi insur .. tu endang kawan ipar aku empu ti bekunsi ka insur ka disepi iya udah bekau ka ngirup kupi tu.

    Lyana, nadai aku bisi chuan kena ngaga tisi karipap nya. Main gasak aja, nadai entu nemu ngelipat tisi iya. Laku amat karipap nuan ba birthday party nya eh!

    Cuthess, bz endar nuan laban heng bisi dirumah neh! Bisi aku nguji telipun baru demalam, nadai nyaut nuan.

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:06 PM

    malam tadi? nama nadai voicemail deh?

    ReplyDelete
  7. Oiiiiiiiiii nyau sama begaga karipap tua! Peda ruai aku din, bisi meh gambar. Bisa amat dapur Lyana tu. Hehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...