Wednesday, October 22, 2008

Tiga Taun

Aku baru udah ngecheck ni maya aku berengkah nulis blog Iban aku tu. Enda berasai nyu udah tiga taun umur blog aku tu. Dua belas hari bulan sepuloh tu tadi, blog aku tu genap tiga taun.

Nama utai ditulis aku ka terubah iya? Cherita pasal diri enda ulih tindok laban ka sakit batuk enggau pasal utai ka baru dibeli maya ka shopping! Nadai endar cherita, neh! Semadi kena mungkal ka blog baru, eh! mrgreen


Of course la, template iya lain agi ari tu. Maya nya suba kira ka agi baru dalam dunya blogging ngena jako Iban. Maya nya mina Grace siko aja dipeda aku nulis blog iya ngena jako Iban aja. Nadai dichampur iya enggau jako bansa bukai. (Grace nama blog nuan mina by invitation only?) Puas puas aku berunding, eh, manah aku pen numboh blog siti ngena jako Iban! Meda nadai entu orang enggau aku berandau ngena jako Iban ditu, manah aku nulis blog jako Iban. Ni alah dikumbai orang ngumba enti enda entu nemu jako Iban agi tegal ka diau ba menoa orang putih! Issshhhh!

Pasal bisi ka enda orang datai macha blog aku, aku pen enda peduli maya nya. Engka udah aku bisi enggau orang beforum, dia asai aku bisi aku publicize mimit pasal blog aku nya.

Diatu enda ka rindu endar betulis ka blog ngena jako Iban? Nyu rami bala kitai ka betulis ka blog ngena jako Iban! Ba penemu aku, rindu agi aku macha blog Iban orang ka asal bansa Iban, kelebih agi sekeda ka kurang nemu nulis ngena jako English! redface Anang nganu au, nemu lah sapa diri kita nya! mrgreen

Ka bala kita ka selalu nyenguk ruai aku tu tang nadai udah numboh blog diri empu, aram meh kitai sama sama ngerembai ka jako bansa kitai ba dunya siber tu! Aram kitai sama ngeroh ka ai ba dunya internet tu! Oooooo haaa!

6 comments:

  1. Weyyyyyyyy! Nungkun merecun kitai!!! Congratulations!! :)))))

    ReplyDelete
  2. Wah! 3 years already? Wow.. aram main mercun kitai..heheheh

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:27 AM

    auk .. sama2 jako iban kitai..

    aku ukai iban tang pass jako iban!

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:05 PM

    Ah happy aku selalu aja tukat templete lalu lenyau isi blog ke udah dipost, enda pasti nimaia aku numboh ke blog hehe. ahhh sayau blog lama aku suba nyu lenyau.

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:29 PM

    Bejimat main mercun, oii!! Enggai ka abis angus rumah lagi!

    ReplyDelete
  6. Hehehe..... amat nya puteri. Maia aku baru nemu ngena beblog suba aku terus ngena blog iban. Udah nya mayuh orang begaga ke blog iban. Bangga aku eh... hehehe... aku bisi blog baru diatu... kemiding.blogspot.com... Tukar address aku auk?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...