Thursday, October 30, 2008

Berita ari Menoa

MARUDI (Baram, Sarawak), Oct 30 (Bernama) -- Several flood waters in Baram district had begun to recede as of 9am on Thursday, the district disaster relief committee chairman, Joseph Belayong said here, Thursday.

Briefing reporters at the flood-relief operations room here, he said floods in the areas of Batu Bungan, Long Terawan and Long Kevok - within the Mulu National Park - at the upper part of the district, as well as in the central part, had subsided.

However, the lower part of the Baram delta, that included this town, was still experiencing gradual rise in water level following high tide occurring in the Sungai Baram river.

He said the rise in water level was however low at 0.15 metres.

Belayong said the situation had yet to warrant any move to evacuate residents.


Kena bah menoa Baram, pia? Baru ga dua tiga hari tu aku nadai ninga berita ari WaiFm! Nadai ngetu ujan ba menoa Sarawak din, pia?

Tu gamal hari kami ditu sahari tu enggau berapa hari tu ila. Berengkah ujan meh kami ditu.

Nitih ka ramalan cuaca ti diambi aku ari Yahoo alu pansut ba iPhone aku, tu gamal hari menoa Miri dalam minggu tu.


Lemai pagila bala anak gagit ka masang Halloween costume alu enggau pengerami Harvest Festival ba gereja kami. Enti nitih ka ramalan cuaca, ujan meh hari pagila. Aku enda ngadang ujan lemai tu laban nitih ka ramalan cuaca pagila hari ka berengkah ujan. Sigi baka ramalan cuaca neh, jarang chun!

Ngarap ka lemai pagila ujan ngetu enda lama, awak ka bala anak ulih enjoy mimit.

5 comments:

  1. Woww... best eh bisi ramalan cuaca... :D:D

    ReplyDelete
  2. Best! Up to date with the weather forecast!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:55 PM

    Teringat aku ke kawan aku siko suba ke ngajar ba Tutuh Apuh, enti maia ai bah gaga anembiak sekula, lalu main polo ai ba padang enggau cikgu sekali. Dahnya mandi ba pala tangga rumah baka org rumah panjai. Cikgu ngajar pen ngena skirt pendek dikelisik enti bah enda balat. Besai cabaran ba menua ulu din. Kasih anembiak Penan ba Mulu din, tang rumah sida selalu ba endur tinggi gak ari tebing ai.
    Aku nadai kala bepeda forecast, enda berapa, mina meda termometer ba luar rumah jiran n meda air pressure dlm rumah, sigi enda cun kekadang.

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:39 AM

    haha..geli ati aku & (terasa mimit) nuan madah ramalan cuaca jarang chun..aku kerja sebagai meteorologist (forecaster) amat ngasai kekadang ramalan tau lari..walaupun bemacam cara kami meramal analyze wind charts,satelite pictures, radar still bisi kelemahan..tak baka manang ke betilik nya meh leboh ke meramal cuaca..nya meh Puteri ngarap ke jemah ila bisi utai ke lebih canggih agi digaga awak ke public terus percaya ke Meteorology ke ngeluar ke ramalan & amaran..

    ReplyDelete
  5. Aku fon ke menua tengah hari tadi, enggai enda nanya gaya ari ga. Eileen madah ke ari manah saritu. peda ba iPhone nuan, betul ke enda ? hehehe

    Ditu ramalan cuaca madah ke ari ujan sampai ari satu ila. akai rai! Ia ga ari majak malam tumu, jam ga kurang sejam maya semak winter tu...boo hoooo :-(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...