Saturday, November 22, 2008

Busy!

Sori laban nadai entu hari update blog! Mayoh endar quilt bala customer ti enda tau enda ditembu! Laban ka kiroh endar, computer pen berapa hari dah nadai dipasang! Enti ka ngecheck email tauka ngecheck news, iPhone alai ngecheck. Nyamai endar ga, enda kiroh bepasang ka computer! mrgreen

Tu gamal quilt tops bala customers ti apin dijait ngena mesin aku! Aku mesti nembu tu sebedau tengah bulan dua belas tu lagi.

Tu empat iti quilt ti baru tembu. Siti agi ba mesin.

Minggu dudi tu lagi aku enda ulih bejait laban nyendia ka pemakai kena ngerami Thanksgiving. Aku ka ngaga apple pie enggau pecan pie. Gaga dulu udah nya simpan dalam freezer. Aku ka ngaga bread rolls mega. Turkey stuffing pen ka digaga dulu. Hari satu tu lagi aku ka meli manok kulok. Manok kulok tu udah diais, so enggai enda nganti dua hari awak ka iya lela. Malam hari tiga aku manggang iya .... semalam malam. Taun tu aku enggai manggang iya hari Thanksgiving (27 November) laban malas dani kelalu tumu! mrgreen Enda kurang 4 jam baru utai tu mansau! Tang enti api oven diberi low, ulih manggang iya semalam malam, endang temu kitai mansau pagi siti!

Limpang mimit ---- cherita makai! Yeaaay!

Sup ekor lembu! Lama dah tengok. Aku endang bisi mai ari Malaysia Kiub Ekor Maggi. Muntang endar ga enti bisi kiub Maggi!

Mediterranean chicken and pasta

Nyu ka sepuloh taun aku diau ba menoa tu, baru diatu aku ngasai ka diri ka ngiga pemakai ti ukai asi tauka mee! Nyu nemu leju aku makai asi. Kira ka bisi insur meh nya! mrgreen

4 comments:

  1. apu...balat pengiruh nuan nya. Coooool ney!
    Pia, balat pengelama mansuk manuk kuluk nya. Aku udah sekali nguji mangang manuk kuluk tu, tak liat...engka laban enda ba slow fire kini?

    ReplyDelete
  2. Enti manggang semalam malam, lembut endar iya. Tang at least 4 jam, nitih ka pemesai manuk kulok nya .. besai agi,lama agi ga manggang iya. Just make sure the bird is kept moist .. enti iya dry up maya ka manggang enda nyamai iya ... chara preparation very important.

    ReplyDelete
  3. Hapy thanksgiving Puteri... hhhmm sedap mat sup iku chapi nya..

    but u need to baste the turkey right? apuuu nda kiruh ka semalam2 i mean nuan mesti ka dani tiap sejam eehehehe.. nda kala nunu manok kuluk.

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:40 AM

    Amat busy nuan neh, bendar nuan ngabis ke 7 iti quilt nya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...