Monday, July 27, 2009

Birthday Buffet

Lemai hari enam tu kemari, aku bisi dipanggil ngagai buffet dinner ba Marriot ulih pangan aku, Jackie, ti ngintu hari pengada iya ka 50.

Nadai mayuh orang dipanggil iya, mina 11 iko kami indu, udah nya alu sida Jackie sebilik - bala menyadi iya, apai indai iya, laki enggau anak iya dua iko.

Lawa amat kami ti tiki orang enggau bunga okid ti ditanchang ba lengan! Enggi aku tak enggai inggap ba lengan aku!

Aku baru bekelala enggau indu ari sepiak kanan nya. Nama iya Christina, alu aku saru keterubah aku meda iya, kumbai aku menyadi iya, Florence. Malik ka kanan, nama nyin Florence deh?

Siko ari geng laun datai, nadai meh iya ampit ba gambar tu. Rindu amat aku begulai makai enggau geng lama aku. Mina tiga iko aja ari sida tu ti enda dikelala aku endar. Nah, aku siko meh ti ukai cina dia!

Aku, sereta meda oyster, aisey, alu nya dulu diembal aku! Enggai dipeda orang rangka mina ngambi tiga iti aja dulu. Tang udah tembu nya ngambi baru enam iti! Nya baru buffet!!

Sida menyadi Jackie, bisi ngudar kek birthday ka iya. Manah amat gamal kek nya alu dianjung chef nya empu. Jackie bisi nyendia white wine kena kami ngetoast iya malam nya. Jaku toast diberi laki iya ... sentimental tudah tuai malam nya.

Aku ka meh ngaga party besai kena ngintu hari pengada aku ka 50. Enda lama agi, oi. mrgreen


Puteri's Signature

8 comments:

  1. ehh? sama la umor nuan nehhehe.. enggau mommy ku dehhhh!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ya deh. Besep amai bala kitak neh. Agi bajik magang bala kitak taja udah berumur. Agi steady ;). I don't *like oyster lor. Kati asai nya neh?

    ReplyDelete
  4. hehe..bc ga nuan mirip mimit baka geng cina nuan, infact bc baka gamal iban ga sida cina diak, no differences (1 malaysia !!). Aku rindu makai meh makai 'fresh oysters'. Enti kediri endang amat enda cukup 3 iti aja !! haha bam !!

    ReplyDelete
  5. Seumur enggau indai nuan, Pat?! Hehe, enda heran enti seumur!

    Charlene, kapa kitai neju mua kitai ngenuai enggau umur kitai?! Tekenyit indu melayu meda umur aku lebuh aku mutung cermin mata tuai aku kutai! Ko iya, abis tuai late 30s! Wasehhhhhh! Enda kala makai raw oysters nuan, pia? Asai iya asai oyster lah ... very smooth going down your throat! Heheh, sekeda sigi enda ulih makai nya.

    Lyana, gamal baka cina nya endang biasa la. Enda dikumbai sida cina, cina aku tu. Bala Iban lebih agi ngumbai aku tu cina! Haha, tekenyit diri sida ninga aku bejako Iban! Ahahahaha!
    Keterubah iya aku makai raw oysters kutai, eeee, very fishy smell ba aku! Haha, diatu, half dozen enda chukup!

    ReplyDelete
  6. manzeeerr... wai! lawa amat bala Datin2 neh! memang padat & hebat schedule tiap kali pulai menoa...bestttt! Dipeda @ pelaba ku nda org nemu nuan Iban (sigi ti bebajik...nda pia..lol!). That's Iban Women "1 in a Million"! Umur no.2 & pengelikun nyaga tubuh sereta pemajik diri no. 1(lol) & kadang bc kitai indu umur 25-30 dukumbai 30+.... post maioh2 agi cerita dia ok!!

    ReplyDelete
  7. Apu ron, nemu endar nuan ngelangkung aku! Hehehe, sigi padat program ma bisi pulai ka menua. Makin ka mupok makin orang ka chia!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...