Monday, October 11, 2010

Mi Udang & Sambal Petai



Lemai hari lima tu kemari, udah ke makai malam ba restoran Rice Bowl, kami menyanak bisi ngetu ba SF Supermarket. Amat lama endar asai aku nadai udah suping kia. Nya pan semadi stok beras nyu abis.

Gaga amat aku meda perencah kena ngaga mi undang! Beguai aku nyengkau berapa paket perencah nya. Pama endar ga sida perencah ari Malaysia ba supermarket nya sekali tu. Semadi nagang diri meh aku enda tak nyengkau mayuh agi.

Lemai hari enam aku alu ngasuh Doug nanya restoran cina semak kami ditu enti tau meli mi kuning ari sida. Ninjik ga sida ka nyual. Ba Galt ditu dini nya bisi alai meli mi kuning! Nyamai amat mee kuning nya dikena ngaga mi undang.

Tengah hari hari minggu aku manduk petai, kachang lendir enggau pusu ngena sambal ke beli aku hari lima nya tadi. Lemai nya manduk kari dagin kena nambah lauk. Nyu sirut sirut kami duai Doug makai lauk kari enggau petai! Teringat Doug maya iya ke duduk kediri ba restoran Melayu makai lauk pedas! mrgreen

3 comments:

  1. Au, lepas tu legi bebendar muai bau sida petai bak nyawa..hahaha..bau ai kemek ibuh di sebut agi! *_*

    ReplyDelete
  2. sambal paste tok nang nyamai...aku selalu nyumai the asam pedas paste ya... the best! mina nambah garam n gula aja nitih ka ur desired taste...he he he

    ReplyDelete
  3. Haha, Charlene, imagine colleagues Doug bau jamban udah bekau dikena iya?! Iya minat makai petai!

    Big Momma, amat nyamai tumis nya! Ka meli mayuh agi ila!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...