Thursday, October 14, 2010

Penyakit LBA



Tu sekeda gambar diambi aku minggu tu. Aku bisi meli 2 iti pekekas kena ngambar utai. Siti dikumbai 50mm macro lens, enggau siti dikumbai 2x macro focusing teleconverter. Kedua pekekas tu utai "terpakai" lalu rega iya tau dikumbai murah.



Pekekas kamera dua iti tu meh utai ti balat amat ngerindang aku minggu tu! Nadai irau ke hari angat lebuhka ngeringak duduk nunga utai ti digambar! mrgreen



Aku bisi macha ba siti forum pasal penyakit ti dikumbai LBA. Ni, kala kita ninga penyakit nya? Enda kala?

Orang ti enda gila minching kamera dSLR anang irau pasal penyakit tu. Penyakit tu mina ngerampit orang baka aku. Nama penuh penyakit nya, Lens Buying Addiction! mrgreen

Laban aku ti sigi rindu bemain enggau lens lama (manual lens), nya ti ngasuh aku nyamai amat kena jangkit penyakit tu! Tambah mega lens lama nya murah! Woohoo!

Enti bisi ubat tuchuk kena ngubat penyakit tu, aku sigi enggai ngubat diri! Biar sakit, you! mrgreen

4 comments:

  1. hehehe kumbai ku sakit nama td nyu baka apai tua aku nuan tang engi nyu dah gerai diatu -2008 suba akaiiiii nadai pengawa bukai asal bc ninga lens baru entah aku laban kenda nemu utai iran meda laban gamal ke nyu ka sebaka, sampai mesan ba kawan ke diau di indon din sida mesan meli utainya laban din murah agi keno. peiii nasit diatu nyu kurang agi engka pemisi dulu kini penyakit ia nya

    ReplyDelete
  2. Haha, udah gerai apai tuai nuan diatu, pia?! Enggi iya nya teruk agi ari enggi aku. Enggi aku sakit laban ti gatal ati meda rega lens lama nya enda entu mar. Enti modern digital ratus rega iya, lubah aku ka meli utai mar!

    Anang enda disimpan manah lens mar nya --- enggai ke kena fungus!! Humid di Malaysia! Ditu lens lama, over 30 years old, agi manah, nadai fungus nganu.

    ReplyDelete
  3. puuuu! manah endar gambar sida ladybird nya. nyu 'meletup' !! striking color...hehehe

    ReplyDelete
  4. Meletup color iya, pia? Thank you, tang enda chukup meletup ga ku keda ba forum photoborneo! Enti meletup agi ari nya color iya, apu ... ahahaha, nyu enda natural agi iya!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...