Saturday, December 14, 2013

Ooooha!

Kasih tudah blog, enda diintu!

Nyau lelengau aku meda blog udah bekau ke macha sekeda utai ke bisi ditulis ditu!  Terima kasih Mac I. Watt laban ti baru udah ninggal komen ba blog aku tu! Teperansang asai ati lebuhka macha komen nuan!

Hari beganti bulan, bulan beganti taun, nyau enda berasai lebih setaun ti nadai udah nulis entry ba blog aku tu. Enti ngenang pasal utai ti udah nyadi tauka pengawa ti udah dikerja, mayuh sereta panjai cherita!

Siti ari highlight kami menyanak taun tu iya nya melanchung ke menua South Korea maya musim panas taun tu.  Rindu amat meda menua Seoul taja nya kedua kali aku udah nemuai ke menua South Korea. Keterubah iya suba nyin tengan taun sembilan puluhan ... kiraka kelia menya!

Aku diatu gian amat meda drama Korea, lalu lebuhka ba menua Korea asaika nemu amat pasal menua nya! Pemakai nyamai magang sepi aku, orang manah magang peda aku lalu asaika ukai ba menua orang lebuhka nemuai kin!



Enti nundaka ati, sigi ka meh aku nemuai ke Korea baru!  Ujung minggu nyin kemari udah kami menyanak pulai ari Disneyland bekareh bemalam semalam ba Koreatown di Los Angeles ngambika bisi alai makai pemakai Korea!



Nah tu meh kebuah ti ka ngetu semalam ba Koreatown di Los Angeles sebedau kami angkat pulai ke Galt! Tengukka pemakai Korea!




Au, highlight siti da ba taun tu iya nya nemuai ke Disneyland.  Mentua aku ti spunsa kami menyanak ke Disneyland.  Ini saduai sigi udah besemaya enggau bala anak maya umur saduai manggai sepuluh taun iya deka mai saduai ke Disneyland baru.  Maya umur saduai lima taun suba kami menyanak bisi nemuai ke Disneyland.  Lima taun udah tu ila, iya mai kami ke Disneyland baru.  Udah nya enda iya dapat agi ku iya!

Apu, berentak kami menyanak ba Disneyland! Ari pukul sembilan setengah pagi datai ke maya Disneyland tutup baru kami pulai!  Akai, lelak asai kaki dalam dua hari nya!  Haha, kapa deh, ngambika puas amat amat! Hari chelap, tat! Mensia baka semut dia, tat!



Maya kami pulai ke Galt, kami bisi ngetu ba menua dikumbai Lebec.  Gaga amat bala anak meda nya bisi salju ba menua bebukit dia! Akai dai, chelap amat hari dia laban suhu naka  Celsius.  Dua jam sebedau kami ke datai dia kami bisi ngetu enda lama ba rumah pangan aku di Los Angeles.  Pengangat hari dia maya nya 13° C.  Nah, 2 jam aja penyauh ari LA,  C penyelap menua ba atas bukit!  Iya ga sahari sebedau kami ti datai dia bisi ujan menua ba baruh bukit, badu enda meh besalju menua ba bukit din.  Ba California, mina menua bebukit aja bisi salju.  Kami ke diau ba Galt, enti ka bemain ba salju nganjung diri ke bukit kin - tang jarang ga nganjung diri! Enda entu ka ngelaban chelap lalu enda entu ka mai kerita nengah jalai bukit lebuh maya salju bisi turun.  Enda teleba!

Nah, naka tu dulu cherita aku sekali tu.  Arapka tu ukai naka iya entry aku ba blog tu ke taun tu! :-)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...