Sunday, July 01, 2012

Sekeda Cherita Sekumbang di Menua

Amat enda berasai endar, genap sebulan kami tiga menyanak udah di Miri. Bala anak pan udah mupuk madah diri enda betah ke daddy saduai.

Taun tu bala anak bisi peluang belajar nyemerai. Ipar aku bisi introduce siku orang ti endang ngajar orang belajar nyemerai ba kolam di Miri din enggau ba kolam KRP di Lutong.



Tu meh gamal bala anak belajar ba hari keterubah saduai belajar nyemerai. Pengelama belajar tu semina lapan kali aja. Nya meh enti nunda penyampau kali udah belajar, kiraka tembu meh pelajar saduai, tang Denice agi enda entu nemu nyemerai. Nya aku ngasuh instructor nya nambah pelajar saduai. Hari satu tu lagi nyambung pelajar meh saduai.



Laban kami ti ukai member ba KRP, ipar aku ngulu kami kia enti bala anak belajar nyemerai ba kolam KRP. Sekali, udah bekau saduai badu belajar, anak orang putih siku bisi mai canoe kena bemain dalam kolam. Apa agi Duncan, alu iya dulu ka tama dalam canoe orang! Ninjik ga nembiak nya sigi ka bemain enggau sida tiga (nyengkaum cousin saduai). Rindang diri sida empat bemain ba kolam nembiak mit!



Maya apai enggau indai (iya mina ngibun apai aku) enda "betuchi" ba dialysis center di Miri din, kami empat makai breakfast ba kedai kupi belama. Ba kedai kupi di Lutong dia meh alai kami makai. Udah makai breakfast, bala anak bemain ba park ngimbai sungai Miri belakang pasar Lutong, semadi ke nganti indai aku meli sayur ba market.



Nyau ka ninting hari bala anak minta anjung ngagai rumah petunggal saduai. Enti nadai pengawa bukai endang dia selalu meh kami tiga menyanak semadi ke nganti jam ngambi apai enggau indai aku pulai ari dialysis center. Kekadang pansut makai tengah hari ga bala kami, tang selalu ke agi, makai ba rumah ipar aku. Tu gambar bala anak ba Permy Mall udah ke makai ba Sugar Bun.



Bejaku pasal mall, nyau tekenyit diri aku meda pemayuh kedai enggau mall digaga ba menua Lutong tu! Maya aku ke bisi pulai dalam taun 2010, bedau Permy mall ba Pujut 7 nya digaga, nya kebuah aku tegenung lebuh aku ditanya indu Cina siku enti jalai ari E Mart ba Tudan din terus ke Permy Mall. Permy Mall? Baru iya ninga nama nya!

Berunding ga aku, sapa orang ti suping ba Mall di Lutong tu ila? Ngemayuh nya mall, tang tubuh mensia nadai ga tak menambah lebih! Tang enti mall ba Lutong nya ngemanah mall ba Bintang Plaza tauka ba Imperial Mall, amat tau enda ibuh berebut enggau orang ba pasar Miri din ga aku! Nah, endang enda jauh ari rumah apai aku ga mall ba Lutong nya! Gambar simpang Lutong tu diambi ari sadau rumah apai aku!

Au, naka tu aja cherita aku sekali tu! Ila nyambung baru! Agi mayuh cherita ti deka dikunsi ditu!







2 comments:

  1. Di Miri kita menyanak neh.
    Akai kesal ati ngenang last aku meda miri end-2010
    Enti datai menua miri pelaba aku nyadi orang sakai jakun aku wai. bendar ku ngapdate blog-ngica ka wayarless starbuck ngupload gambar gawai alu empai abis. hehehe.. pama meh meri seput ka blog :p

    ReplyDelete
  2. Manah nya wai,anak Iban mesti nemu nyemerai :)
    Feel free to visit and follow our humble fishing blog at;
    http://www.kakinginti.rumahpanjai.com
    Cheer!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...